כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

חבר הבד"ץ המנוח שחתימתו נשלפה שנה אחרי שנפטר

בעדה החרדית הכריזו על יום תפילה ביום חמישי הקרוב בכיכר זופניק בירושלים בשל הצרות הגדולות שפוקדות משפחות בעדה החרדית בעת האחרונה, ובשל עצירת הגשמים • אלא שעל המודעה התנוססה חתימתו של חבר הבד"ץ שהלך לעולמו לפני שנה

הגאון רבי נפתלי פרנקל זצ"ל חבר הבד"ץ
הגאון רבי נפתלי פרנקל זצ"ל חבר הבד"ץ



בעדה החרדית הכריזו על יום תפילה ביום חמישי הקרוב בכיכר זופניק בירושלים בשל הצרות הגדולות שפוקדות משפחות בעדה החרדית בעת האחרונה, ובשל עצירת הגשמים.

ברחובות מאה שערים והסביבה התפרסם מכתב הקורא לציבור להשתתף בעצרת הגדולה: "ועלינו להתעורר בתיקון המעשים לשקידת התורה ולהזהר מביטולה ולהתחזק בעבודת התפילה כדבעי למהווי, ובשמירת שבת כהלכתה מבואה ועד צאתה, וכן בצניעות הלבוש וההנהגה וכל אחד יבדוק בדקי ביתו ולב יודע מרת נפשו"...

על המכתב חתומים רבני העדה החרדית, אולם באורח מעניין בין החתומים על המכתב מופיע על המכתב שמו של הגאון רבי נפתלי פרנקל זצ"ל חבר הבד"ץ שנפטר בדיוק לפני כשנה, ולפי המופיע במודעה חתם אף הוא על הכרוז הקורא להשתתף בעצרת.

ככל הנראה, בעדה החרדית שלפו את סדר החתימות של חברי בית הדין מבלי משים והדביקו על המודעה עם החתימה הישנה, לפיה הרב שנפטר חתם אף הוא על הכרוז הקורא להשתתף בעצרת. לאחר שתלו את המודעות התבררה גודל הטעות ובעדה מיהרו לתקן את החתימות במודעות החדשות שנתלו הבוקר בשכונה.

'בחדרי חרדים' עם תיעוד של המודעות לפני ואחרי

המודעות לפני ואחרי





מודעות בדצ העדה החרדית זופניק עצרת התעוררות הרב נפתלי פרנקל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד