י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

ראש העיר החרדי קורא לתוקפי החייל להסתלק מהעיר

חייל צה"ל נפצע הבוקר ברמת בית שמש לאחר שאיבד שליטה על רכבו והתנגש בעמוד. על פי הדיווח שהגיע למשטרה, פורעים השליכו אבן לרכבו רכב החייל, וכתוצאה מכך איבד שליטה אבוטבול: "אני חוזר על קריאתי בעצרת יום הזיכרון לחללי צה"ל היקרים, לאותם קיצוניים, להסתלק ולעזוב את העיר"

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



חייל צה"ל נפצע הבוקר (שני) באורח קל לאחר שאיבד שליטה על רכבו והתנגש בעמוד ברחוב רבי אלעזר ברמת בית שמש. על פי הדיווח שהגיע למשטרה, פורעים השליכו אבן לרכבו רכב החייל, וכתוצאה מכך איבד שליטה. במשטרת ישראל פתחו בחקירה.

מהפרטים שהגיעו עד כה ל'בחדרי חרדים' עולה כי לא מדובר בחייל תושב השכונה, אלא חייל שנקלע למקום. "כשהגענו למקום ראינו את נהג הרכב, צעיר כבן 20 מתהלך במקום התאונה בסמוך לרכב שהתנגש בעמוד חשמל" סיפר חובש מד"א אייאנאו מולה. "סיפרו לנו שהוא פגע בעמוד לאחר שיודו לעברו אבנים. הוא היה נסער וסבל מחבלות קלות".

"עצוב שישנם תושבים כאלו קיצוניים" אמר לפני זמן קצר ראש העיר משה אבוטבול. "אני חוזר על קריאתי בעצרת יום הזיכרון לחללי צה"ל היקרים, לאותם קיצוניים, להסתלק ולעזוב את העיר. הם אינם מתאימים לאחדות הנדרשת בבית שמש" אבוטבול הוסיף ואמר "אני מוקיע זאת גם בשם החוק וגם בשם ההלכה היהודית".

ראש העיר אבוטבול קרא למשטרת ישראל ולרשויות החוק "לאתר את הפושע ולהענישו במלא חומרת הדין. 'המרים יד על חברו נקרא רשע'".

החייל, בן 21, פונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים שם טופל ולאחר זמן מה שוחרר לביתו.
בית שמש תקיפת חייל משה אבוטבול סיקריקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד