י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

האב שנגנב הופתע: "קיבלתי זרם טלפונים"

האב שסיפור גניבת כספי הברית לבנו, פורסם אתמול ב'בחדרי חרדים' הופתע: "קיבלתי עשרות טלפונים והודעות מאנשים טובים שביקשו לעזור בעלויות הברית"

אילוסטרציה. צילום: שוקי לרר
אילוסטרציה. צילום: שוקי לרר

 


מי כעמך ישראל: מאז פרסום הסיפור אמש (ראשון) ב'בחדרי חרדים', אודות אברך שכספו נגנב ערב הברית לבנו, זרמו הצעות עזרה רבות לכתובת שלו.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', יעקב פ. טבל במקווה 'אור הצפון' בירושלים, ולאחר מכן התברר לו שאחד הטובלים רוקן לו את הארנק ממאות הדולרים שהיו בו, אותם חסך לצורכי שמחת הברית לבנו.

ביממה האחרונה פנו עשרות אנשים טובים למערכת 'בחדרי חרדים' וביקשו את הפרטים של האב, כדי לסייע לו.

הבוקר (שני) נערכה שמחת הברית באולמי 'אהבת תורה' בירושלים, בהשתתפות בני משפחה, חברים, וכאלו שבאו לעודד ולתמוך באב, בעקבות מקרה הגניבה.



"בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים', מהבוקר קיבלתי עשרות טלפונים והודעות מאנשים טובים שביקשו לעזור בעלויות הברית", אומר האב ל'בחדרי חרדים', "כשפרסמתי את הודעה לא היה בכוונתי לקבץ תרומות אלא אך ורק לפנות אל הגנב שיחזיר לי את מה שלקח, אבל מי כעמך ישראל - ב"ה כבר כיסיתי חלק מהוצאות הברית".

לדבריו: "התרגשתי במיוחד כאשר יהודי שאני כלל לא מכיר, הגיע עד הבית שלי בירושלים היישר ממרכז הארץ והביא לי 100$. תודה רבה לכם עם ישראל, אין לי מילים, כל המשפחה מתרגשת מהאכפתיות של כולם".

ברית גנב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד