כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

נתניהו: "חוק המרכולים לא יעשה שום שינוי"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחס לחוק המרכולים בישיבה הסגורה של סיעת הליכוד: "אחרי שהחוק יעבור, יסתכלו ויראו שאין שום שינוי. זה הרבה רחש ומהומה"

נתניהו: "חוק המרכולים לא יעשה שום שינוי"



ראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחס היום לחוק המרכולים בישיבה הסגורה של סיעת הליכוד, ואמר כי הוא "לא יציל הרבה ואחרי שהחוק יעבור, יסתכלו ויראו שאין שום שינוי. זה הרבה רחש ומהומה", כך חשף יקי אדמקר בוואלה.

נתניהו התייחס גם לחוק עונש מוות למחבלים שעבר בקריאה טרומית ואמר: "אלה חוקים שנכפו עלינו, בין אם אהבנו או לא, על ידי הסכמים קואליציוניים וההסכמים האלה באים עכשיו לידי פרעון", לדבריו, "אני לא מתרגש מזה - יש תופעה כזו. אתה חותם על הסכם קואליציוני ואז אתה נדרש לממש אותו".

קודם לכן, פתח נתניהו את ישיבת סיעת הליכוד ואמר כי "אני מבין, יו"ר הקואליציה, שביקשת מהאופוזיציה לקזז אותנו בימי אבל ואתה עדיין מחכה לתשובה מהם, אתה עוקב אחר המספרים ובהתאם לכך תחליט אם לעלות אותו להצבעה או לא". בכך התייחס נתניהו לבקשת הליכוד מהאופוזיציה לקזז את ח"כ מוטי יוגב שיושב שבעה.

בתגובה לדבריו של נתניהו אמר ח"כ יואל חסון כי "‏שמעתי שנתניהו מחכה לתשובה מהאופוזיציה לגבי קיזוז על חוק המרכולים. התשובה ברורה כבוד ראש הממשלה, אין קיזוזים".

הדיון על הסתייגויות האופוזיציה החל והוא צפוי להמשך 10 שעות, כך סוכם עם הקואליציה שלא הפעילה את סעיף 98, ההצבעה עצמה תתבצע לפנות בוקר והיא תמשך שעתיים.
חוק המרכולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד