ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

בירת הסייבר: שלושת יוצאי יחידת המודיעין בצה"ל מקימים מרכז סייבר שלישי בצרפת

הרן יעקב, נדב תבור וראובן אורנשוילי, השותפים בחברת טריפלסייבר מקבוצת אמנת, חתמו על הסכם אסטרטגי עם חברת GECI הצרפתית, להקמת מרכז סייבר שיצטרף למרכזים בדרום אפריקה ובישראל

חיילים באגף התקשוב וההגנה בסייבר. צילום: דובר צה"ל
חיילים באגף התקשוב וההגנה בסייבר. צילום: דובר צה"ל צילום: דובר צה"ל



חברת טריפלסייבר אבטחת מידע, מקבוצת אמנת הציבורית, מקימה מרכז הגנת סייבר שלישי. החברה חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת GECI INTERNATIONAL הצרפתית, שבמסגרתו יוקם המרכז (SOC) בצרפת, להתמודדות עם אירועי סייבר בזמן אמת. המרכז יצטרף למרכזי הסייבר שהקימה החברה בדרום אפריקה ובישראל.

טריפלסייבר מוחזקת על ידי אמנת, וטריפלסייבר בע"מ – חברה פרטית שבשליטת הרן יעקב (41.75%), נדב תבור (1.75%) וראובן אורנשוילי (15%) – שלושתם יוצאי קהילת המודיעין ומערך הסייבר של צה"ל.

טריפלסייבר עוסקת בהקטנה ומניעת תקיפות סייבר של ארגונים תוך שימוש במגוון טכנולוגיות. השירות של החברה מבוסס על אלגוריתם "זיקוק" שפותח על ידי מייסדיה. בנוסף, לחברה הסכם עם חברת מקאפי (MCAfee) לאספקת פתרונות סייבר כשירותים מנוהלים. לפני כחצי שנה הקימה טריפלסייבר מרכז דומה בדרום אפריקה בשותפות עם גולד אנד לינקס, ובישראל לחברה שיתוף פעולה עם חברת הסלולר סלקום.

המרכז בצרפת יספק לארגונים יכולות איתור והיערכות למתקפת סייבר, תוך קיצור של זמן הגילוי והתגובה לאירועים. המרכז ייתמך על ידי מרכז הגנת הסייבר הגלובלי שממוקם בישראל. כחלק מהקמת המרכז תספק טריפלסייבר ל-GECI גם שירותי סייבר נוספים באמצעות פלטפורמת ענן. על פי התכנון, השותף הצרפתי צפוי לקדם הקמת מרכזי הגנת סייבר דומים גם בפורטוגל, בלגיה ולוקסמבורג, שיתבססו על הטכנולוגיות ושיטות ההפעלה של טריפלסייבר.
אבטחת מידע הגנת סייבר טריפלסייבר תקיפות סייבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד