ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

התאונה הקטלנית של בישיץ: הנהג הגורם הואשם לאחר 188 הרשעות קודמות

חצי שנה לאחר התאונה בה קיפד את חייו עו"ד אלקנה בישיץ ז"ל, הואשם נהג המשאית, בגרימת מוות בנהיגה רשלנית • ל'בחדרי חרדים' נודע כי הנהג צבר עד כה 188 הרשעות בעבירות תעבורה • "יש בהמשך נהיגתו משום סכנה לציבור משתמשי הדרך"

זירת התאונה הקשה. צילום: דוברוות זק''א
זירת התאונה הקשה. צילום: דוברוות זק''א



חצי שנה אחרי האסון: פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (שלישי) לבית המשפט לתעבורה מחוז מרכז כתב אישום נגד סלימאן בן יוסף עותמאן (61), תושב אבו גוש, בגין גרימת מוות בנהיגה רשלנית של עורך הדין אלקנה בישיץ ז"ל.


צילומים: מצלמת אבטחה, שניאור שיף, מד"א. עריכה: מורן כהן

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורך הדין רמי שיינפלד, ביום 20/6/17, סמוך לשעה 09:20, נהג הנאשם במשאית משא חורג בכביש 443 בקטע הכביש שבין צומת מכבים לבין מחסום מכבים. הנאשם התקרב למחסום בנסיעה איטית, על השול הימני בכביש, זאת על מנת לבצע פניית פרסה במחסום. באותה העת, התקרב למחסום אלקנה בישיץ ז"ל כשהוא רוכב על קטנוע, בעודו נוסע בנתיב השמאלי מבין שני הנתיבים, במהירות גבוהה.

בשלב זה, סטה נהג המשאית בחדות שמאלה במטרה לבצע את הפנייה, באופן שחסם באמצעות משאית המשא את שלושת הנתיבים ובהם נתיב נסיעת המנוח. בישיץ ז"ל, שהבחין במשאית החוסמת את נתיב נסיעתו - בלם בלימת חירום, התנגש עם דופן ימין של הקטנוע בדופן שמאל של משאית המשא ונהרג במקום.

עם הגשת כתב האישום, הפרקליטות ביקשה להאריך את פסילת הרישיון עד לתום ההליכים המשפטיים.

נהג המשאית היה מעורב עד לתאונה זו ב-14 תאונות דרכים ורשיונו נפסל 16 פעמים. לחובתו, כך מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים', 188 הרשעות בעבירות תעבורה אשר ביניהן: נסיעה בניגוד לכיוון הנסיעה, שימוש בטלפון בזמן נהיגה, נהיגה ללא רישיון רכב, סטייה מנתיב נסיעה ועבירות נוספות.

"נסיבות התאונה ונהיגתו הרשלנית של המשיב, כמו גם עברו התעבורתי המכביד, מלמדים כי יש בהמשך נהיגתו משום סכנה לציבור משתמשי הדרך" ציין עו"ד רמי שיינפלד שביקש לפסול את רשיון הנהיגה עד למתן פסק דין בעניינו.
אלקנה בישיץ תאונה קטלנית נהג משאית מוות ברשלנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד