כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

סגן הנשיא יגיע לישראל • הלו"ז המלא

בעוד עשרה ימים יגיע סגן נשיא ארה"ב לביקור ראשון לבדו באזורנו כשהשיא יהיה הביקור בישראל • הלו"ז המלא במזרח התיכון

מייק פנס. צילום: רויטרס
מייק פנס. צילום: רויטרס



סגן נשיא ארה"ב, מייק פנס, יגיע לישראל בין התאריכים 19-22 החודש.

סגן הנשיא יגיע למזרח התיכון בהמשך החודש, את הביקור יפתח סגן הנשיא במצרים, לאחר מכן יסע לירדן ואז לישראל.

בהודעה רשמית שפרסם הבית הלבן נאמר כי "סגן הנשיא יעסוק בצורך המשותף של ארה"ב עם בעלות הברית של ארה"ב במזרח התיכון להילחם בטרור ולסייע למיעוטים הדתיים הנרדפים במזרח התיכון".

לשון ההודעה של הבית הלבן: סגן הנשיא ייצא ב-19 בינואר ויגיע למצרים ב-20 בינואר, שם ייפגש עם הנשיא עבד אל-פתאח אל-סיסי. לאחר מכן ימשיך לירדן ב-21 בינואר כדי להיפגש עם המלך עבדאללה השני. ומשם ידלג סגן הנשיא ויגיע לישראל לביקור בן יומיים (22-23 בינואר), כאן יפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ועם הנשיא ראובן ריבלין, יישא דברים בכנסת ויבקר ב'יד ושם' ובכותל המערבי.

"סגן הנשיא נוסע למזרח התיכון כדי לקיים את מחויבותנו לעבוד עם בעלות הברית של ארה"ב באזור כדי להביס את הרדיקליות המאיימת על הדורות הבאים", כך אמרה אליזה פראח, דוברת סגן הנשיא.

"סגן הנשיא מצפה לפגישה עם מנהיגי מצרים, ירדן וישראל כדי לדון בדרכים לעבוד יחד כדי להילחם בטרור ולשפר את הביטחון הלאומי שלנו". הוסיפה.



לפני כשבועיים דווח ב'בחדרי חרדים' כי פנס דחה את ביקורו שהיה מתוכנן לאותם ימים למועד בלתי ידוע, אך בימים האחרונים נקבע מועד חדש, וכאמור, בעוד עשרה ימים ינחת סגן הנשיא לביקור קצר במזרח התיכון ובישראל.

לעת עתה לא מתוכננת פגישה של סגן הנשיא עם מנהיגים פלסטינים שמסרבים להיפגש עם פנס בעקבות ההכרה של הנשיא דונלד טראמפ בחודש שעבר בירושלים כבירת ישראל.
מייק פנס סגן הנשיא ביקור בישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד