כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

כינוס שלוחי חב״ד בישראל יצא לדרך • תיעוד ענק

מאות שלוחי חב"ד מכל רחבי הארץ נוטלים חלק בכינוס השלוחים הארצי המסורתי שנערך השנה בעיר הקודש צפת על ידי צעירי אגודת חב"ד • השלוחים משתתפים במגוון סדנאות מרתקות • צפו

כינוס שלוחי חב״ד בישראל יצא לדרך •  תיעוד ענק
נועם דאהן



כינוס שלוחי חב"ד בארץ הקודש תשע"ח, יצא לדרך אתמול, שני, עם הגעתם של מאות שלוחים מכל רחבי הארץ למלון 'כנען' בעיר הקודש צפת. הכינוס, המאורגן כמיטב המסורת על ידי צעירי אגודת חב"ד, יימשך עד ליום רביעי בצהריים ובמהלכו ייערכו סדנאות מגוונות, שיעורים, הרצאות ותכניות שונות, עליהם עמל ועד הכינוס הארצי.

עם הגעתם של השלוחים ללובי המלון, הם התקבלו בלבביות בשלטים מאירי עיניים ובברכת ברוכים הבאים על ידי אנשי צעירי אגודת חב"ד. את השעות הראשונות ניצלו השלוחים להתרעננות מהאתגרים והעבודה הרבה.


"אתגרי כשרות בחיי השלוחים", זוהי כותרת המושב הראשון שפתח את הכינוס. במהלך המושב המרתק, המרא דאתרא של קהילת חב"ד בצפת, המוכר גם כמומחה כשרות, הגאון רבי מרדכי ביסטריצקי, הציג פתרונות לשאלות כשרות נפוצות וסקירת שיטות ותהליכים בשחיטה מהודרת. במקביל, נערך מושב בסוגיה תורנית עם הגאון הרב זלמן קפלן שליט"א מישיבת 'צעירי השלוחים' בעיר.

בהמשך נערכה סדנה מיוחדת לשלוחים הפעילים עם ילדי ישראל, בגני הילדים ובבתי הספר. הסדנה המקצועית והאינטראקטיבית כללה המחשות ויזואליות מרהיבות.

דקה אחר דקה, ניצלו השלוחים את יומם הראשון שנחתם בהתוועדות סוחפת אל תוך הלילה, מתוך שבת אחים גם יחד. היום, שלישי, עלו השלוחים למירון, לציון הרשב"י, שם גם עמדו השלוחים לתמונה המסורתית.

































































































כינוס השלוחים חבד צפת סדנאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד