כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מתנאל חוזר בסינגל חמישי ומרגש: 'רק אתה א-לי' • קליפ

הזמר מתנאל, בן ה-24 מבת ים, מגיש את 'רק אתה א-לי', סינגל חמישי בלחנו האישי, מתוך אלבום בכורה עליו הוא עמל בימים אלה • לשיר מצורף קליפ מושקע שצולם בבית הכנסת 'עולי לוב' בעיר יפו • לצפייה

מתנאל חוזר בסינגל חמישי ומרגש: 'רק אתה א-לי' • קליפ



הזמר מתנאל, בן ה-24 מבת ים, מגיש את 'רק אתה א-לי', סינגל חמישי בלחנו האישי, מתוך אלבום בכורה עליו הוא עמל בימים אלה. לשיר מצורף קליפ מושקע שצולם בבית הכנסת 'עולי לוב' בעיר יפו.

מתנאל נושם וחי מוזיקה כבר מילדותו, וזו הפכה להיות חלק בלתי נפרד מחייו. מגיל צעיר עסק במוזיקה, וכבר בגיל 13 שימש כחזן ופייטן בבתי הכנסת. מתנאל עובד בימים אלה על אלבום הבכורה שייצא בקרוב.

מתנאל מספר: "לכל אדם יש במרוץ החיים האינטנסיבי עליות ומורדות, ימי גאות ושפל, זמנים טובים לצד תקופות קשות, וככולם גם לי היו וישנם זמנים כאלה, אך מה ששומר עליי זו האמונה. כל מה שקורה זה מלמעלה, ותמיד יש את הקדוש ברוך הוא ששומר, מחזק, בוחן ויודע להכיל את הרגשות הנצורים בלב".

דודי פטימר שכתב את השיר מספר: "בשיחה עם מתנאל, הוא סיפר לי על רגשותיו המעורבים לגבי איזו תקופה לא פשוטה שתקפה אותו ומיד, באורח פלא, מילות השיר יצאו מעצמן, מבלי לתכנן או לחשוב יותר מדי. כששמעתי את הלחן שמתנאל יצר למילים ובכך הפיח בהן חיים, ידעתי שאין לחן יותר מתאים מלהעביר את הרגשות בטקסט. השיר הזה מוקדש לכל מי שיודע או חש אמונה בליבו".



קרדיטים:
מילים: דודי פטימר
לחן: מתנאל
עיבוד והפקה מוזיקלית: מתנאל ובן ישראל
רק אתה קלי מתנאל סינגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד