י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

גלידה בטעם ברזילאי: מיכה גמרמן עם האלבום השלישי • האזינו

הזמר מיכה גמרמן מברזיל ממשיך בתנופת העשייה המוזיקלית: אחרי שני אלבומים משובחים - 'קשר של קיימא' ו-'מיכה עבדך', משיק גמרמן את אלבומו השלישי 'A Child Of Hashem' - 'ילד של השם', שיגיע לחנויות כבר ביממה הקרובה • מומלץ!

גלידה בטעם ברזילאי: מיכה גמרמן עם האלבום השלישי • האזינו
מיכה גמרמן צילום: יח"צ



מיכה גמרמן בן ה-34 אינו שם חדש בתעשיית המוזיקה החסידית. אל תודעת הקהל פרץ דווקא מריו דה ז'נרו בברזיל הרחוקה, בה נולד. הוא משמש, בין היתר, גם כמוהל מוסמך וכאיש חינוך בקהילה היהודית בסאו פאולו בברזיל, שם הוא מתגורר ושם אף החל את דרכו המוזיקלית בהרכב שהקים.

ההרכב של גמרמן הפך במהרה לאחת הלהקות המבוקשות ביותר בז'אנר המוזיקה היהודית ביבשת הדרום אמריקאית. את הצלחת ההרכב תרגם גמרמן לאלבום בכורה חסידי - "קשר של קיימא", שנשא את הבשורה מסאו פאולו לאוזן היהודית בארץ ובעולם כולו.

הצלחת האלבום הראשון הזניקה מעלה גם את האלבום השני - "מיכה עבדך", שיצא לאחר הפקה מושקעת, שמעוטרת בשמות הגדולים של תעשיית המוזיקה החסידית. ברפקטואר: "יהיה בסדר", "רק שמחה" ו"שלום עליכם", הם רק חלק קטן מהלהיטים שייצרו האלבומים הקודמים.

עכשיו משיק גמרמן את אלבומו השלישי והמבטיח 'A Child Of Hashem', ובתרגום לעברית - 'ילד של השם'. באלבום החדש ישנם עשרה שירים, בהפקה מרשימה עם השמות הלוהטים ביותר במוזיקה החסידית, כדוגמת: איצי וולדנר, איצי ברי ואלי קליין, בני לאופר, כותבת הלהיטים מרים ישראלי ועוד.

"יהיה בסדר", "מורבו" ו"רק להודות" מתוך האלבום החדש, כבר הפכו ללהיטי ענק, כולל הקליפ המקפיץ של הלהיט - "יהיה בסדר", שגרף למעלה מחצי מיליון צפיות ביו-טיוב.

השמות, העיבודים, הקול המיוחד והגרוב הבא שבא לידי ביטוי באלבום החדש, מספקים הנאה צרופה עם מגוון סגנונות מוזיקליים של מוזיקה חסידית מקורית לצד מקצבים אלקטרוניים, בלדות מרגשות ולחנים מקפיצים.

האזינו לשיר 'רק להודות', מתוך האלבום החדש:

מיכה גמרמן A CHILD OF HASHEM ילד של השם רק להודות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד