כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

השר נשאל: מדוע ראש העיר לא יושב בכלא?

ח"כ אייכלר זעם בעקבות שאילתא שהופנתה לשר לביטחון פנים על ידי ח"כים מהאופוזיציה בנושא שלטי הצניעות שנתלו מחדש בעיר בית שמש: "האם עצרתם פעם ראש עיר על עבירות שעושים תושבי עירו?"

השר גלעד ארדן. צילום: פלאש 90
השר גלעד ארדן. צילום: פלאש 90



במהלך שאילתה שהוגשה במליאת הכנסת לשר לביטחון פנים ח"כ גלעד ארדן בנושא שלטי ההפרדה שנתלו מחדש בבית שמש, ביקש ח"כ ישראל אייכלר את רשות הדיבור ותקף: "אנחנו נגד כל שלט פוגעני. שלטי פריצות מופצים בכל הארץ, פוגעים בנשים בצורה מזוויעה ואיש לא עושה דבר. הכול נעשה בשם חופש הביטוי. הדמוקרטיה אוסרת צנזורה על פרסום במרחב הציבורי. זכותו של כל אדם להציב שלטים נגד עישון, צפירת מכוניות או זיהום אוויר בשכונה".



אייכלר המשיך ותקף: "בית המשפט קבע שראש העיר ילך לבית סוהר אם יישארו השלטים. למי יש סמכות לקבוע צנזורה של איסור פרסום שלטים. מי מגדיר מהו שלט צניעות אמיתי ומה איננו כזה. מהו שלט פרסום לגיטימי ומהו שלט אסור. אדוני השר לביטחון פנים, האם עצרתם פעם ראש עיר על עבירות שעושים תושבי עירו. מדוע ראש עייירת תל אביב לא יושב בבית סוהר על הפרת חוק שעות עבודה ומנוחה בשבתות בעשרות עסקים שפתוחים בשבת".

"הצביעות השלטונית זועקת עד לשמיים. אנחנו נגד פגיעה בכל אדם. אבל השימוש בשלטון לבצע צנזורה של קבוצות אלימות שמפעילות טרור מילולי ותקשורתי על ציבורים זהו דבר שלא יעשה ואנחנו מוחים על כך". סיכם אייכלר.
שלטי צניעות בית שמש גלעד ארדן ישראל אייכלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד