ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

"הצליחו לגדוע אור גדול": הלווית הרב רזיאל שבח הי"ד

מאות ליוו למנוחות במסע הלוויה קורע לב את המוהל הרב רזיאל שבח הי"ד, שנרצח אמש בפיגוע ירי סמוך לחוות גלעד בשומרון הרב אליקים לבנון ספד לו: "כמה ברכה הייתה שרויה בך. כמה אור היה בך. וכמה חושך יש באותם בני חושך שבאו לגדוע את האור והפעם הצליחו לגדוע אור גדול" תיעוד כואב

רגע הקבורה. צילום: פלאש 90
רגע הקבורה. צילום: פלאש 90



מאות ליוו למנוחות במסע הלוויה קורע לב את המוהל הרב רזיאל שבח הי"ד, שנרצח אמש בפיגוע ירי סמוך לחוות גלעד בשומרון.

הרב אליקים לבנון רב השומרון ספד לו: "כמה ברכה הייתה שרויה בך. כמה אור היה בך. וכמה חושך יש באותם בני חושך שבאו לגדוע את האור והפעם הצליחו לגדוע אור גדול".

הרב הראשי לישראל, הגאון הרב דוד לאו ציין בהספדו את מידת הכרת הטוב שהייתה לרזיאל והקריא מייל תודה ששלח רזיאל לעובדות הרבנות הראשית לאחר שקיבל את הסמכתו לרבנות.

בנוסף ספדו גם רבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר, הרב דוד דודקביץ, אלי ישי, ששון טרבלסי, חנוך וסרמן ומכרי ובני המשפחה.



אחיו הרב בראל שבח מרבני ישיבת הר ברכה אמר, "אחי היקר והקדוש. לא העלנו על דעתנו שנאלץ להספידך. רצית להמשיך לגדל את משפחתך. רצית להמשיך לגדול בתורה וביראת שמיים. רצית לראות כיצד חוות גלעד מתפתחת ופורחת אבל מחבל ארור ושפל מנע ממך להשיג את שאיפותיך. למרות זאת אנחנו נשיג את השאיפות נמשיך ונפעל להקמת ערכך. סיימת את תפקידך בעולם הזה אך אנו נמשיך לפעול להפצת התורה. רזיאל אחי היקר, שקעת בתורה יומם ולילה, למדת וחונכת שתורה אמיתית היא תורה של חסד וכך היית. בטוחני כי יתלוו קדושת התורה למקומות של קדושים".

השר בנט קרא לראש הממשלה לדאוג לכך שלא יועבר שקל למשפחות המרצחים, "אשר והכר בחוות גלעד כישוב ואם בארץ ישראל", אמר. במהלך נאומו נשמעו קריאות לנקמה, ובנט הוסיף כי הנקמה היחידה היא בנייה. גם השר אורי אריאל פנה בדבריו לראש הממשלה לפעול לבנייה.

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, ספד בהלוויה ואמר הרב רזיאל אחינו היקר הקדוש והאוהב, איש החסד מלא אהבת חינם. רק בחנוכה עמדנו כולנו ביחד בבית העם בחוות גלעד בחידון שארגנת לילדים. כמה אור ושמחה נבעו ממך. שמחת איתם בפרסים שקיבלו. איש תורה ענו. כמה חיים הצלת כמתנדב במד"א כאן בשומרון. מעביר שיעורים מלמד נערים וילדים.





















רזיאל שבר חוות גלעד פיגוע רצח הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד