י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

צפו: "האופוזיציה ניסתה לנצל דם של אדם שנרצח - לצרכים פוליטיים"

ח"כ אייכלר במליאה: "בושה. האופוזיציה ניסתה לנצל דם של אדם שנרצח הי"ד לצרכים פוליטיים בהצבעה על מינוי סגן השר הרב יעקב ליצמן" צפו

צילום: הדס פרוש, פלאש 90
צילום: הדס פרוש, פלאש 90



יו"ר ועדת שרים לחקיקה השרה איילת שקד ומ"מ יו"ר הוועדה, השר יריב לוין הודיעו כי בעקבות ההתנהלות "הבזויה" של האופוזיציה בהצבעה היום- לא יובאו לוועדת השרים לענייני חקיקה הצעות חוק של האופוזיציה לעת עתה, וזאת בשל התנהלותה בחוקים האחרונים ובשל הניצול הציני שעשו ראשיה בלוויתו של נרצח פיגוע טרור היום, הרב רזיאל שבח ז״ל.

ח"כ אייכלר אמר על דוכן הכנסת: בושה. האופוזיציה ניסתה לנצל דם של אדם שנרצח הי"ד לצרכים פוליטיים בהצבעה על מינוי סגן השר הרב יעקב ליצמן. צפו



שר התיירות יריב לוין: "התנהלות האופוזיציה היום חצתה את כל גבולות הטעם הטוב, כאשר במהלך חסר רגישות וחסר אנושיות בחרו לנצל את השתתפותם של שרים וחברי כנסת בלווית נרצח פיגוע טרור, הרב רזיאל שבח ז"ל, בכדי לנסות ולפגוע בחקיקה במליאת הכנסת.

"חברי האופוזיציה ממשיכים להתנהל כאחרוני העסקנים כאשר הם יושבים בכנסת ומבקשים לשים את בג״ץ מעל הכרעת העם. אני מקווה שהצעד שאנו נוקטים בו היום יגרום להם לשוב לדרך הגיונית ומכבדת של התנהלות בכנסת", דברי לוין.

שרת המשפטים איילת שקד: "גם האופוזיציה יכולה לפעול ביתר אנושיות, בייחוד נוכח פיגוע טרור שבוצע. חוסר האנושיות שגילתה היום האופוזיציה היא הקש ששבר את גב הגמל. זאת, לאחר ביזוי הכנסת בשבועיים האחרונים בזמן שחברי האופוזיציה רצו לעתור לבג"ץ נגד חוקים שהכנסת אישרה.

"לא אסכים למצב בו האופוזיציה עושה את תפקידה הפרלמנטרי ומבצעת פיליבסטרים של ימים שלמים רק כדי לרוץ לבג"ץ מיד לאחר הפסדם.

"האופוזיציה צריכה להחליט האם היא הולכת על מסלול של חקיקה או למסלול עוקף כנסת. אי אפשר לקבל מצב שמפלגה ביד אחת מגישה עתירות נגד הליכי חקיקה בכנסת ומצד שני מבקשת לקדם חוקים בכנסת", אמרה שקד.
ישראל אייכלר איילת שקד יריב לוין האופוזיציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד