י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

צפו: בני הנוער קטעו את בנט בהספד: "נקמה!"

בני נוער התפרצו להספדו של השר נפתלי בנט בהלוויית הרב רזיאל שבח הי"ד וצרחו לעברו: "נקמה! נקמה!" • בנט השיב: "יש כאן מדינה. אנחנו לא מחזיקים נשק פרטי" • צפו בוידאו

צפו: בני הנוער קטעו את בנט בהספד: "נקמה!"



מאות בני אדם ליוו היום (רביעי) למנוחות, את הרב רזיאל שבח הי"ד. ביניהם נציג הממשלה שר החינוך נפתלי בנט, שנאומו נגדע בקריאות "נקמה".

יו"ר הבית היהודי שר החינוך נפתלי בנט, אמר בדבריו: "אויבינו סבורים שהם יוכלו לגרום לנו לנטוש את האדמה, הטרור שלהם נובע מתקווה ולא מייאוש. תקווה שבסוף נישבר. צריך לגדוע את התקווה הזו שלהם. צריך לבנות, להוליד ילדים ולהקים יישובים. עכשיו תור הממשלה לעשות את עבודתה.

"אני קורא מכאן לראש הממשלה לכנס את הקבינט, ולתת את הפקודות הבאות: לא עובר יותר שקל למשפחות המרצחים, נגדע את המוטיביציה האישית. לאשר ולהכיר בחוות גלעד כישוב ואם בארץ ישראל, להכיר בהחלטת ממשלה בכל הארץ הזו בכל השטח הזה כשטח של מדינת ישראל".

תוך כך, החלו עשרות מתוך באי ההלוויה לצעוק 'נקמה', עד שהשר בנט נאלץ להפסיק את הדברים. הוא ענה: "אני שומע את הכאב, אני אוהב אתכם ומצדיע לכם, לאחר מכן הוא הוסיף: "יש כאן מדינה. אנחנו לא מחזיקים נשק פרטי". ראש המועצה יוסי דגן ביקש בשם המשפחה להפסיק את הקריאות.


צילום: ערוץ 7
נפתלי בנט נקמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד