י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

נתניהו על רצח הרב שבח הי"ד: נגיע למחבלים

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לרצח הרב רזיאל שבח הי"ד בחוות גלעד ואמר: "דיברתי היום עם ראש השב"כ - אין לי ספק שזה עניין של זמן שנגיע למרצחים"

בנימין נתניהו. צילום: פלאש90
בנימין נתניהו. צילום: פלאש90



נגיע למרצחים: ראש הממשלה התייחס הערב (ד'), לרצח הרב רזיאל שבח הי"ד בחוות גלעד ואמר: "דיברתי היום עם ראש השב"כ. הוא עדכן אותי לגבי החקירה המאומצת שנעשית בעניין הפיגוע הרצחני אתמול. אין לי ספק שזה עניין של זמן שנגיע למרצחים ואני מקווה שלא הרבה זמן. אנו מחויבים לזה".

עוד הוסיף נתניהו: "אני רוצה לברך את שגריר ארצות הברית בישראל דיוויד פרידמן שצייץ את האמת ואמר דברים מאוד חשובים - שהממשלה של אבו מאזן תומכת ברוצחים שרוצחים אבא לשישה. אנשים כאלה שיושבים בכלא מקבלים 350 מליון דולר בשנה. זה דבר בלתי נסבל".

כך גם התייחס נתניהו להצעה האמריקנית למנוע סיוע לסוכנות אונר"א והוא אמר: "זה לא יביא לקריסת הרשות. יש להעביר את התקציבים לסוכנות שתטפל בצרכים האמיתיים של פליטים אמיתיים. רק לפלסטינים יש ארגון מיוחד שאמור לפתור את הבעיה, אבל הוא רק מנציח אותה. כמה זמן אונר"א עוד תשרוד עוד 70 שנה?"

נתניהו גם התייחס לשאלה שהופנתה אליו באשר להודו שהצביעה נגד ההכרה בירושלים כבירת ישראל: "הייתי מעדיף בכנות הצבעה אחרת אבל זה לא השפיע על היחסים הפורחים בין המדינות. כולם יכולים לראות את זה. נראה הרחבה של הקשרים הכלכליים ואחרים, ללא קשר לעסקה כזו או אחרת. עם הזמן נראה השתקפות של זה בהצבעות של הודו בפורומים בינלאומיים".
נתניהו רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד