כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

עובד של אפל שוב שכח אבטיפוס של אייפון בבר; משטרת סן פרנסיסקו פתחה בחיפושים

לאחר שאייפון 4 נחשף בשנה שעברה בטרם עת בשל מקרה דומה, כעת יש חשש לחשיפת אייפון 5 לפני השקתו, דיווח CNET

  • ח' אלול התשע"א
3 דורות של אייפון. צילום: ויקיפדיה
3 דורות של אייפון. צילום: ויקיפדיה

לאחר שבשנה שעברה נחשפו פרטים וצילומים של דגם הסמארטפון אייפון 4 של אפל כחודשיים לפני השקתו הרשמית, לאחר שמהנדס של אפל שכח אבטיפוס של המכשיר בבר בסן פרנסיסקו, שוב עלולה טעות מביכה של עובד החברה להביא לחשיפה בטרם עת של פרטי הדגם החדש של אייפון - הפעם אייפון 5.

ארבעה שוטרים של משטרת סן פרנסיסקו התלוו באחרונה לשניים מעובדי אפל לבית בעיר סן פרנסיסקו, כדי לערוך בו חיפוש אחר אב טיפוס של אייפון 5 שאבד בבר בעיר, אולם יצאו בידיים ריקות, דיווח אתר חדשות הטכנולוגיה CNET.

"שני עובדי אפל פגשו את דייר הבית ואז נכנסו לביתו כדי לחפש את הפריט האבוד. עם זאת, עובדי אפל לא מצאו את הפריט האבוד ועזבו את הבית", נאמר בהודעה שפירסמה משטרת סן פרנסיסקו בסוף השבוע, אשר בה לא צוין כי מדובר במכשיר אייפון 5. עם זאת, שם המסמך של ההודעה לעיתונות שהוציאה המשטרה היה iphone5.doc. חברת אפל לא רצתה לדווח באופן רשמי על הפריט האבוד, נאמר בהודעת המשטרה. אפל צפויה לחשוף את מכשיר אייפון 5 בהמשך השנה.

בשנה שעברה, פירסם בלוג הטכנולוגיה גיזמודו צילומים של אייפון 4, בזמן שהמכשיר עדיין היה בשלבי פיתוח. הבלוג הסכים לשלם 5,000 דולר לאדם שמצא את האב טיפוס בבר בסן פרנסיסקו, לאחר שמהנדס של אפל איבד אותו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד