י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

החרדי משחזר: "ראיתי אקדח שמכוון אלי"

לאחר הפיגוע הרצחני שאירע שלשום סמוך לחוות גלעד, חשף אמש חרדי תושב יצהר בראיון ל'ערוץ עשר', כי ניצל שבוע וחצי לפני כן מאירוע דומה "לא יודע מדוע הנהג לא ירה" נס • צפו בראיון

שי הרמתי בראיון לרפי רשף. (צילום מסך)
שי הרמתי בראיון לרפי רשף. (צילום מסך)

 


שבוע וחצי לפני הפיגוע הרצחני שהתרחש ביום שלישי השבוע בצומת חוות גלעד שבשומרון, בו נרצח הרב רזיאל שבח הי"ד, כמעט אירע פיגוע דומה: שי הרמתי, חרדי, תושב יצהר, ישב ברכבו, כשלפתע עצרה לידו מכונית והנהג כיוון לעברו אקדח.


הראיון של שי הרמתי אתמול. באדיבות: רפי רשף, ערוץ 10

"הסתכלתי על הנהג, חשבתי שהוא רוצה לשאול אותי משהו, ואז ראיתי אקדח שמכוון אליי", שיחזר הרמתי בריאיון ל'חמש עם רפי רשף - בערוץ עשר' את רגעי האימה, "באופן אינסטנקטיבי ניסיתי להסתיר את הראש, אבל מיד אחר כך פתחתי את דלת הרכב שלי וברחתי בריצה. כיוון שהרכב לא היה מונע, ולהדליקו ולנסוע היה לוקח יותר מידי זמן – החלטתי שלברוח בריצה זה הדבר הכי נכון".

הרמתי מספר שאחרי שיצא מהרכב, הנהג הפלסטיני נסע מהמקום: "הוא ברח לשכם, כמו הנהגים שביצעו את הירי אמש. מדובר באותו דפוס. כוחות הביטחון העבירו לי תמונות כדי שאזהה את הנהג ותיחקרו אותי הרבה. לא הבנתי למה הייתה חקירה כל כך ארוכה – אמורות להיות מצלמות ביציאה ובכניסה ליישובים באזור, אבל התברר לי שאין מצלמה בכל השטח, שאין מחסום וכל האזור פרוץ מאוד".

לסיום סיפר הרמתי, כי הוא לא יודע מדוע הנהג לא ירה בו: "יכול להיות שהיה לו מעצור באקדח, יכול להיות שהוא חשב שיש לי גם כלי נשק, יכול להיות שהיציאה שלי מהדלת הפחידה אותו - קשה לדעת. אין לי הסבר, זה היה נס, זה היה מעל הטבע".

שי הרמתי נס רזיאל שבח רפי רשף ערוץ 10

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד