כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

הקרב על ראשות 'מרצ' מתחמם: זנדברג בפנים

הבחירות לכנסת עוד לא נראות באופק ובמפלגת 'מרצ' יבחרו בקרוב את היושב/ת ראש. הבוקר הודיעה ח"כ זנדברג על התמודדותה לתפקיד • כרגע, שוויון מגדרי במירוץ - שני גברים ושתי נשים

הקרב על ראשות 'מרצ' מתחמם: זנדברג בפנים
כרזת הבחירות של מרצ, פלאש90



ח"כ תמר זנדברג מצטרפת הבוקר (חמישי) למירוץ על ראשות 'מרצ' ומתחרה עם יו"ר המפלגה הנוכחית זהבה גלאון, יו"ר הסיעה ח"כ אילן גילאון ואבי דבוש. הבחירות יתקיימו ב-22 במארס.

זנדברג המכהנת בכנסת מאז 2013 מסרה: "החלטתי להתמודד על מנת להרים את המפלגה ואת השמאל הישראלי מהקומה השפופה שהם נקלעו אליה. הגיע הזמן לומר את הדברים בצורה הכי ברורה: מרצ צריכה התחלה חדשה, צריכה רוח חדשה וצריכה הנהגה".

גלאון בירכה על הצטרפותה של זנדברג למירוץ ואמרה הבוקר כי "הובלתי מהלך של פריימריז בדיוק בשביל לאפשר ליותר אנשים להתמודד על ראשות מרצ. הצלחת השמאל חשובה לכולנו, ואני בטוחה שכפי שהצלחתי להוביל לפתיחת השורות ולרענון השמאל, אנהיג את מרצ להכפלת כוחה ולמספר דו ספרתי של מנדטים בבחירות הבאות. אני משוכנעת שלאחר שאבחר לראשות מרצ נדע לעבוד כולנו יחד, במסירות ובמחויבות לקידום ערכינו המשותפים ולהגדלת מרצ".

ח"כ אילן גילאון אמר כי הוא "מברך על הצטרפותה של ח"כ זנדברג להתמודדות. היא מצטרפת לרשימת מועמדים ראויה ואיכותית הכוללת את אבי דבוש וזהבה גלאון - כן ירבו. ההצטרפות של עוד מועמדים איכותיים למרוץ היא דבר מבורך המעיד על חשיבותה של מרצ".
מרצ תמר זנדברג זהבה גלאון אילן גילאון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד