כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

עובדת בית החולים נדרסה למוות ע"י סניטר

נקבע מותה של עובדת בית החולים בילינסון, גיורת צדק שנדרסה ע"י סניטר בבית החולים ביום שני • היא טופלה בשטח ע"י בכיר במחלקת הטראומה בשיתוף עם מתנדבי 'מד"א-הצלה פ"ת'

תאונה בפתח תקווה, אילוסטרציה. צילום: מדברים תקשורת
תאונה בפתח תקווה, אילוסטרציה. צילום: מדברים תקשורת



יומיים לאחר שנפצעה באורח קשה בתאונה, נפטרה שרה אסנת אטיאס ע"ה, גיורת תושבת פתח תקווה.

בבוקר יום שני, אירעה תאונת דרכים בצומת הרחובות קפלן וז'בוטינסקי בפתח תקווה, הולכת רגל בת 47 נפגעה מרכב ונפצעה קשה. מי שנתקל בתאונה, הוא בכיר במחלקת הטראומה בבית החולים בילינסון שהחל להעניק לה טיפול רפואי במקום. במקביל עדכן הרופא את חדר הטראומה על הפינוי שלה.

כונני 'מד"א - הצלה פתח תקווה' שהוזעקו לתאונה העניקו לה יחד עם הבכיר טיפול רפואי ראשוני, ותוך פחות מ-2 דקות היא פונתה לבית החולים בילינסון הסמוך. בחדר הטראומה הצליחו לייצב מעט את מצבה והיא אושפזה במחלקת טיפול נמרץ.

מהפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' עולה כי הנהג הפוגע, סניטר בבית החולים בילינסון וההרוגה עובדים יחדיו, גם הוא וגם היא היו בדרכם לעבודה. מחקירת חוקרי תאונות הדרכים של משטרת מרחב שרון, עולה כי בפנייה מז'בוטינסקי לרחוב קפלן, המוביל לבית החולים בו עובדים השניים, היא ירדה לכביש בסמוך למעבר חצייה - ונפגעה.

אתמול (רביעי), לאחר מספר פעולות להציל את חייה, נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. הנהג נחקר והתיק נמצא בחקירת משטרת אגף התנועה.

הלוויתה של שרה אסנת אטיאס (לוין) ע"ה נערכה אתמול בשעה 18:30 בבית העלמין סגולה בעיר, שם ליוו אותה הקרובים אליה בדרכה האחרונה. יושבים שבעה בביתה, ברחוב רמב"ם 44 פתח תקווה.
סניטר בילינסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד