י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

שוק המסעדות הירושלמי: 'אליז' עוברת לקהילות

על רקע המאבק סביב שעות ההפעלה של רשת המסעדות בבית ישראל בירושלים, לאחר שנים רבות שבהם הרשת נהנתה מהכשרות של הרב רובין "בד"ץ מהדרין" המסעדה הוותיקה "אליז" עוברת לכשרות של "בד"ץ קהילות" • אליז לבחדרי: "נמשיך לקיים את בקשת ראש הישיבה ונסגור את המסעדה ב-23:00 בערב"

שוק המסעדות הירושלמי: 'אליז' עוברת לקהילות



על רקע המאבק סביב שעות ההפעלה של רשת המסעדות בבית ישראל בירושלים, המסעדה הוותיקה "אליז" עוברת לכשרות של "בד"ץ קהילות", זאת לאחר שנים רבות שבהם הרשת נהנתה מהכשרות של הרב רובין "בד"ץ מהדרין", והייתה מן המסעדות הירושלמיות החלוצות שהתהדרו בכשרות של של הרב רובין.

המעבר הוא על רקע הסגירה של העסקים בשכונת בית ישראל, השוכנות בסמיכות לישיבת 'מיר' בשעה 23:00 בלילה.

לשאלת 'בחדרי חרדים' האם המעבר לכשרות "בד"ץ קהילות" ישפיע על מועדי הסגירה של הסניף הראשון של הרשת, בשכונת בית ישראל בירושלים. ב'אליז' הדגישו, כי למרות שבניגוד ל"בד"ץ מהדרין", ב"בד"ץ קהילות" אין הגבלה של שעות הפתיחה של המסעדות, הרשת תקפיד על סגירת הסניף בשכונת בית ישראל בשעה 23:00 : "אנחנו נקיים את בקשת ראש הישיבה הרב פינקל וכל עוד כל בעלי המסעדות בשכונת בית ישראל, יקפידו על שעת הסגירה שנקבעה, המסעדה שלנו תיסגר באותה השעה", מדגיש ברל פרי בעליה של רשת 'אליז'.

כאמור החל מיום ראשון הקרוב כ"ז עוברת הרשת לכשרות של "בד"ץ קהילות". המעבר מהכשרות של הרב רובין ל"בד"ץ קהילות" נעשה לאור בקשת הלקוחות הוותיקים וזה מהווה אמירה גדולה בעולם הכשרות.
אליז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד