י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

תקציב 2019 • סגן שר האוצר ל'בחדרי': "יש בו קידוש השם גדול"

לאחר חשיפת 'בחדרי חרדים' הבוקר כי המפלגות החרדיות הצליחו לשמר את תקציבי עולם התורה, אומר סגן השר כהן שהדיר הלילה שינה מעיניו לטובת המו"מ: "בסייעתא דשמיא הצלחנו"

ליצמן וכהן השבוע במליאה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
ליצמן וכהן השבוע במליאה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



אחרי לילות של מאבק על שמירת התקציבים הקואליציונים של המפלגות החרדיות, ולאחר שהממשלה אישרה את תקציב המדינה לשנת 2019, סגן שר האוצר יצחק כהן אומר הבוקר ל'בחדרי חרדים' כי "מדובר בתקציב שיש בו קידוש השם גדול".

לדבריו של כהן, "מדובר בתקציב שהוא קידוש השם גדול. במשך הלילות נלחמנו שעולם התורה והישיבות לא ייפגעו חלילה ושהתקציבים שהיו עד היום – ימשיכו להתקיים ואף יתווספו עליהם, ובסייעתא דשמיא הצלחנו גם בזה וגם בשמירה על שירותי הדת, מערכת בתי הדין, הרבנות הראשית ועוד".

עוד הוסיף סגן השר כי "בנוסף, בתקציב יש תוספות של מיליארדי שקלים למערכות החינוך, הבריאות והרווחה, וגם הביטוח הסיעודי קיבל ביטוי הולם וזאת אודות לשר האוצר משה כחלון. נמשיך להיות לעוגן לאזרחי ישראל מכל החוגים העדות והגוונים".

כזכור, קודם לכן הבוקר נחשף ב'בחדרי חרדים' כי המפלגות החרדיות הגיעו להסכמה מול משרד האוצר שלא יהיה קיצוץ בכספים הקואליציונים ושעולם התורה, החינוך והישיבות - יישמר.

סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן אמר לאחר אישור התקציב כי "מערכת הבריאות בישראל מקבלת תנופת חיזוק משמעותית בזכות העמידה שלנו למען צרכי הבריאות של אזרחי ישראל. התקציב החדש כולל שורת הישגים ותוספות שיאפשרו את המשך ההשקעה שלנו בחיזוק הרפואה הציבורית, ייעול בתי החולים, מניעת עומסים בחדרי מיון והשקעה בפריפריה ובמניעת מחלות. תודתי לשר האוצר משה כחלון על שיתוף הפעולה המיוחד לטובת אזרחי ישראל".
תקציב המדינה עולם התורה איציק כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד