י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

תקלה בחלק ממכשירי הסמארטפון המוגנים

בשעות האחרונות התרחשה תקלה באחת מחוות השרתים שאיתה עובדות מספר חברות המספקות מכשירי טלפון חכמים - כשרים. גולשי 'בחדרי חרדים' מדווחים על קשיים בשימוש המכשיר

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90



בשעות האחרונות (מוצאי שבת) התגלתה תקלה באחת מחוות השרתים שאיתה עובדות מספר חברות המספקות מכשירי טלפון חכמים - כשרים, וגולשי 'בחדרי חרדים' מדווחים על קשיים בשימוש המכשיר, שפוגע ביכולת של המשתמשים לגלוש דרך המכשיר הכשר.

בעקבות תקלה, נשלחה ללקוחות החברות, הודעה כי פג תוקף הרישיון שלהם. בחברות ממליצים ללקוחות שלא לבצע שום פעולה הקשורה לתשלום או לעדכון באפליקציה. לא לנסות להסיר את האפליקציה, כדי למנוע תקלות במכשיר.

"מהנדסי החברה עובדים על התקלה בשיתוף עם מהנדסי החווה", אמר נציג נטספרק ל'בחדרי', "להערכתנו בזמן בקרוב התקלה תסתיים, אמר, "אנו מתנצלים בפני לקוחותינו הנאמנים על אי הנוחות הזמנית".

"חלק מהשרתים של נטספארק הגיעו למסקנה שגוייה שאין למכשירים רשיון שימוש, ומסיבה זו נחסמו המכשירים לשימוש. המכשירים פתוחים וללא הגנה, והלקוחות יכולים להסיר את האפליקציה באופן עצמאי", הסביר ל'בחדרי' אדם העוסק בתחום.

בחברת 'נתיב', שמבחינה טכנולוגית משתמשת באותה תשתית בה משתמשת נטספארק, יש כ-20 אחוז מכשירים שאינם פעילים, ובחברה אומרים ל'בחדרי' שהתקלה לקראת סיום.

למרבית לקוחות חברת 'הדרן' אין תקלה, שכן החברה אינה משתמש בשירותי נטספארק. עם זאת לכ-5% מכלל המשתמשים, שכן עושים שימוש בשרותי החברה, יש תקלה.
נטספרק מכשיר כשר תקלת רשת חוות שרתים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד