כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

צפו בתיעוד • גפני חושף: "אני מקבל איומים"

גפני על רקע עצירת התקציבים שהוא יוזם למד"א: "אני נמצא במתקפה מאוד קשה. אני מקבל איומים"

משה גפני. צילום: מרים אלסטר
משה גפני. צילום: מרים אלסטר



המאבק מחריף – תיעוד: יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני מתכוון לערב את ראש הממשלה בנימין נתניהו במשבר בין 'איחוד הצלה' למד"א, וזאת על רקע התנגדותו של גפני לאשר בוועדת הכספים, את חמישה מיליון השקלים המיועדים למד"א ביהודה ושומרון, עד אשר תקציב 'איחוד הצלה' העומד על 1.5 מיליון ש"ח יאושר במקביל.

השבת, התארח גפני במלון לביא עם חברי סניף בני ברק של 'איחוד הצלה' והסביר את קרבתו לארגון שעבורו הוא נלחם, "הסניף בבני ברק הוא חבל על הזמן. במיוחד, שאנחנו שכנים שלהם, המשרד של 'דגל התורה' הוא מעל 'איחוד הצלה', ואם אני רוצה לעזוב את הארגון – אין לי דרך, הם סוגרים לי את החנייה".



גפני התייחס למאבק בין 'איחוד הצלה למד"א וביקש להכריז: "החלטנו להכריז. החלטנו זה אני ואני. עזבו את התקציבים, אמרתי ואקיים. שנה שלימה אני נמצא במתקפה מאוד קשה, עכשיו זה הולך להיות משהו אחר. אנחנו בשבת הגיבוש כאן בבני ברק, אנחנו מכריזים במוצאי פרשת קודש פרשת וארא: איחוד הצלה לא תעמוד מנגד, הנושא אצלה הוא הצלת חיי אדם ואנחנו מושיטים את ידינו לשלום לכל ארגוני ההצלה כולל מד"א, אנחנו רוצים לחיות בשלום, אנחנו מבקשים להעביר תקציבים למדא ביו"ש – וגם לנו, זה הולך יחד".

גפני העלה את הטון והוסיף: "אבל על דבר אחד לא נשתוק, אם לא יעבירו לנו מידע על מי שפצוע ומתנדב שלנו יכול להגיע יותר מהר - אנחנו רוצים את המידע. ואם לא יהיה את המידע, אני בעזרת השם, ראש הממשלה טס כעת להודו, הוא חוזר בעוד חמישה ימים, הוא עושה שם פעילות חשובה, לא נפריע לו שם, אבל כשהוא חוזר – והנושא עד אז – חמישה ימים לא מסתדר, אני בעזרת השם הולך להיפגש איתו ולהגיד לו: לא יקום ולא יהיה, הדבר הזה לא ימשך, אנחנו בעד מד"א אבל אנחנו בעד 'איחוד הצלה'".

בסיום דבריו הוסיף גפני: "תודה רבה עד ההתלהבות שלכם, אני זקוק לזה, כי אני מקבל איומים. מאז האיומים עלי מלפני שנה, מאז אני נמצא במקלט עם קסדה".
איחוד הצלה משה גפני מד''א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד