י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בסוכות הזה כולנו מתהדרים בערכת הדר מינים

חברת כנפות הדר גאה להציג את ערכת "הדר מינים" המאפשרת לך לשאת את כל ארבעת המינים לכל מקום בצורה שאינה מסורבלת, נוחה וקלה במנשא נח ומהודר המכיל מקום נוסף לסידור תפילה ולטלית • כתבה פרסומית

בסוכות הזה כולנו מתהדרים בערכת הדר מינים

בתורה נאמר: ולקחתם לכם ביום הראשון פרי עץ הדר, כפות תמרים וענף עץ עבות וערבי נחל ושמחתם לפני ה' אלוקיכם שבעת ימים". אלא שכולנו מכירים את הסרבול והקושי שכרוכים בנשיאת כל הפריטים בחג הסוכות. לקחת את ארבעת המינים, בתוספת הסידור והטלית כל בוקר לבית הכנסת ובחזרה - אינו דבר נוח. אז כיצד נשמור על ארבעת המינים ונקל את הנשיאה לבית הכנסת?

לצורך כך, פיתחה חברת 'כנפות הדר' פטנט עולמי: ערכה לנשיאה נוחה ולשמירה של ארבעת המינים בחג הסוכות. בתחתית הערכה ישנה קופסא מהודרת ששומרת על האתרוג. לתוכה כמובן נכנס האתרוג ונשמר מכל פגע. הייחודיות של הקופסא בכך שהיא מתחברת לבסיס ערכת 4 מינים באמצעות מגנט, כך שהקופסא לא תיפול בטלטולה של הערכה. על מנת לשמור על הטריות והרעננות של אגד הלולב ישנו ספוג לח מיוחד, אותו מרטיבים במים ומניחים בתחתית הערכה. בצורה כזו, יונק אגד הלולב את הטריות והרעננות. כדי לשמור על האגד שלא ייפגם - נסגר האגד מבחלקו העליון ונותרים שני פתחי איוורור לשמירה על הטריות והרעננות.


לערכת הדר 4 מינים מתווסף מנשא אשר בתוכו ישנו מקום לסידור ומקום מיוחד לטלית. את המנשא ניתן כמובן לסגור באמצעות רוכסן לנשיאה קלה, נוחה ומהודרת בחג הסוכות.

ערכת "הדר מינים" עשויה חומרים איכותיים וחזקים השומרים על שלמות ארבעת המינים ומשמשת גם כפריט יודאיקה מרשים המכבד ומקשט את בית הכנסת בזמן התפילה. את הערכה ניתן גם לרכוש בדגם מלכות - דגם כסף מהודר, מעוצב ומפואר אשר יקשט את הסוכות ואת ביתכם במשך החג ובמשך כל ימי השנה.

לרכישה ולהזמנות ניתן לבקר באתר החברה.


קישורים:
לכניסה לאתר לחץ כאן
סוכות ערכה ארבעת המינים מתנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד