כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024

גוגל מגנה על HTC: העבירה לה תשעה פטנטים לשימוש בתביעה נגד אפל

HTC תובעת את אפל בתגובה לתביעות שהגישה נגדה ענקית הטכנולוגיה בגין הפרת פטנטים בטלפונים מבוססי אנדרואיד

  • ט' אלול התשע"א
גוגל מגנה על HTC: העבירה לה תשעה פטנטים לשימוש בתביעה נגד אפל

HTC, יצרנית הטלפונים החכמים השניה בגודלה באסיה, משתמשת בתשעה פטנטים שרכשה מגוגל בשבוע שעבר, כדי להגיש תביעת פטנטים חדשה נגד אפל, דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג.

גוגל קיבלה בעלות על הפטנטים לפני פחות משנה - ארבעה מהם הגיעו ממוטורולה, שלושה מחברת התוכנה אופן-וייב סיסטמס ושניים מפאלם, לפי מסמכי רשם הפטנטים של ארה"ב. ג'ים פרוסר, דובר גוגל, לא הסכים להגיב באשר לסיבה להעברת הפטנטים ל-HTC.

ל-HTC יש כעת תחמושת רבה יותר להתמודדות עם תביעות פטנטים שהגישה נגדה אפל, לפיהן הטלפונים שלה המבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל מועתקים מהאייפון. הסיוע של גוגל ל-HTC פותח חזית חדשה במאבק הפטנטים בתעשיית הסמארטפונים, שבו מעורבות גם סמסונג, מוטורולה מוביליטי, שנרכשה באחרונה על ידי גוגל, וברנס אנד נובל.

"זהו מהלך שמשנה את המשחק", אמר ויל סטופגה, אנליסט טכנולוגיה ב-IDC. "גוגל רצתה להגן על החברות המשתמשות באנדרואיד. זה מראה שהם צריכים לתמוך בלקוחות שלהם כדי לוודא שיישארו איתם".

HTC הגישה אתמול תביעה נגד אפל אתמול והגישה תלונה לנציבות הסחר הבינלאומית בארה"ב (ITC) בטענה להפרת הפטנטים שהשיגה מגוגל.

גוגל, אשר לא נתבעה עדיין ישירות על ידי אפל, ספגה ביקורת על כך שלא התערבה עד עתה לנוכח התביעות שהוגשו נגד שותפותיה. HTC התגוננה בכך שהגישה שתי תלונות על הפרת פטנטים נגד אפל לנציבות הסחר בוושינגטון. HTC גם רכשה את חברת S3 גרפיקס, פחות משבוע לאחר שהאחרונה זכתה בתביעת פטנטים נגד אפל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד