ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

טרגדיה בבני ברק: חרדית בת 18 נהרגה בתאונת אופנוע

בצומת הרחובות רבי עקיבא וז'בוטינסקי נהרגה אפרת כהן צעירה חרדית מאופנוע שחלף בצומת • הנערה הייתה בדרכה לאירוע חגיגי • נהג האופנוע נפצע קשה

זירת התאונה; צילום ישראל אהרן
זירת התאונה; צילום ישראל אהרן

תאונת דרכים קשה בבני-ברק: בצומת הרחובות רבי עקיבא וז'בוטינסקי, מול מכון מור, נפגעה הערב (א), מעט לפני השעה 22:00, נערה חרדית בת 18 מאופנוע, היא פונתה לבית חולים שם מתה מפצעיה.

כונני זק"א, הצלה גוש דן ואיחוד הצלה הגישו עזרה ראשונה לנפגעים, תוך שהם מבצעים החייאה בצעירה, שנפגעה אנושות. היא פונתה עם פגיעה רב מערכתית מחוסרת הכרה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.נהג האופנוע, כבן 45, פונה במצב קשה לבית החולים תל השומר. שניהם פונו כשהם מורדמים ומונשמים.

הנערה הייתה בדרכה לשמחה משפחתית. נסיבות התאונה נבדקות. על פי עדי ראייה, הנערה חצתה את הכביש באור ירוק להולכי רגל, בעוד נהג האופנוע חלף בצומת באור באור כתום. יחד עם זאת, ישנו עד ראייה אחר הטוען, כי הנערה היא שחצתה באור אדום, שניות לפני שהתחלף לירוק. רוכב האופנוע ציפצף לה, לדברי עד הראייה, אך היא כנראה לא שמעה. "הוא פגע בה בגב", אומר העד, "הוא עף באוויר ונפל&".

עד נוסף מספר, "עמדתי בתחנות אוטובוס של ז'בוטינסקי-מכון מור. כשהופיע אופנוע טימקס שנסע במהירות מטורפת כאילו שמענו מכונית מירוץ. שמענו בום וראינו שהבחורה עפה באוויר והאופנוע שנסע לכיוון פתח תקווה עף קדימה כעשרים מטרים. "עד שצוות ההצלה הגיע עזרנו בטיפול הראשוני לאחר מכן עזרנו לסייע לשאר הצוותים לפזר את כל הסקרנים".

סמוך לשעה 00:40 התקבלה הידיעה מבית החולים כי הנערה אפרת כהן תושבת העיר בני ברק נפטרה על שולחן הניתוחים. אביה אבנר, המתפרנס מהסעות היה במהלך נסיעה שגרתית בעת התאונה, כשהוא סיים את הנסיעה עידכנו אותו שהמצב החמיר ושיזדרז להגיע לבית החולים.

על מועד הלווייתה נעדכן בהמשך.


























תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 59 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד