י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

'מכבי' חנכה מרכז רפואי חדש במודיעין עילית

מכבי שירותי בריאות פתחה מרכז רפואי גדול ומרווח לטובת המבוטחים במודיעין עילית. המרכז הרפואי יתפרס על פני שטח של כ- 1000 מ"ר ויכלול את מיטב השירותים הרפואיים והמתקדמים

'מכבי' חנכה מרכז רפואי חדש במודיעין עילית

מכבי שירותי בריאות פותחת בימים אלו מרכז רפואי חדש ומרווח במרכז ק.ס.ם , רח' אבני נזר במודיעין עילית. ראש מחוז ירושלים והשפלה החדש מר דורון תומר שנכנס לתפקידו בימים אלו ציין לרגל פתיחת המרכז הרפואי הגדול והמרווח בקרית ספר כי יום זה מהווה שמחה להנהלת המחוז ובעיקר למבוטחי מכבי במודיעין עילית שיוכלו מעתה ליהנות מסניף גדול ומרווח ויוכלו לקבל את כל השירותים הרפואיים הטובים והמקצועיים תחת קורת אחת. בנוסף ציין ראש המחוז, כי פתיחת הסניף החדש והרחבת השירותים במודיעין עילית היא ביטוי למחויבות של מכבי כקופה מובילה בכל התחומים לתת לתושבים את כל השירותים בקרבת מגורם.

מנהלת סניפי מכבי במודיעין עילית הגב' חיה גרוס ציינה "במרכז הרפואי הגדול שיפתח בתקופה הקרובה יוכלו תושבי העיר ליהנות משירותי הרפואה הראשונים, רפואת נשים, רפואת משפחה, רפואת ילדים, שירותי סיעוד, לקיחת דמים ומעבדה, שירותי משרד וזאת בנוסף לבית המרקחת שיפתח במקום ולמכון להתפתחות הילד בהנהלת ד''ר שפרן בן גור, מכון לפיזיותרפיה ועוד.

ר' משה שלזינגר, מתאם קשרי הקהילה של מכבי שירותי בריאות אמר כי: להיות מוביל זה מחייב, מכבי במודיעין עילית צמחה בשנים האחרונות באלפי מבוטחים והכפילה את עצמה, ועל כן הוחלט שגם לתושבי קרית ספר מגיע סניף גדול ומרווח שיהיה הכי חדש הכי מודרני עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר כפי שרק מכבי יודעת לתת למבוטחיה. ר' משה שלזינגר מציין שהסניף החדש הוא בנוסף לפריסה המושלמת שיש לנו בכל רחבי העיר והמוקדים הקיימים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד