ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

זה מה שכולן ינעלו בחורף 2012

מה טומן בחובו הטרנד הבא בתחום ההנעלה? • נעלי עקב או נעליים שטוחות? • גוון אחד או צבעוני? • כך תתאימי את הנעל הבאה אל החידושים הצפויים בעונה הקרבה ובאה

צילום יחצ
צילום יחצ



אני בטוחה שבזמן האחרון יצא לכן לא מעט לתהות על אופנת סתיו חורף הקרובה במגוון חנויות האופנה.

בטור הקודם שוחחנו עם אורית על הגזרות ששבו אלינו מהעבר: חצאיות העיפרון, שמלות בסגנון שנות ה 50 וה 70, מקסי, ועוד.

אבל כחלק משלים הופעה שאי אפשר להתעלם ממנו ולתת לו לפעמים את רוב סגנון ההופעה, אלו הן הנעליים.

לדברי אורית, "נעליים נחשבות לפריט הנותן את הטון והסגנון לכל הופעה שתבחרי: זרוק, מחוייט, ספורטיבי או שנטי, נעל היא הפריט החשוב להשלמת המראה אותו בחרת ללבוש".

היא ניאותה לתת לנו מראה כללי מסגנונות הנעליים, מגפיים ומגפונים בהם נתקלה בסיורייה המקצועיים בתצוגות, בהשקות, ובחניות עצמן עם לקוחותיה.

"כבוד גדול ניתן העונה לחזרתן של נעלי המוקסין", אומרת אורית, וגם מפרטת.

"נעלי המוקסין לובשות סגנון נוח ומתוחכם מאוד והכול תלוי בעקב המתנוסס. צפיתי לא מעט בנעלי מוקסין מגושמות בעלות עקב עבה מאוד ומסיבי , כשבחזית הנעל שני גדילים כסמל בלתי מעורער לנעל המוקסין הקלאסית. מצאתי עוד המון סגנונות של נעל זו הן בקלסיקה השטוחה שלה בעלת 2-3 צבעים באותה הנעל, או כזו בסגנון המגפון בעל עקב גומי מוקצף הנותן יציבות כנעל אולטימטיבית ליום יום או לסגנון לבוש ספורט אלגנט הזכור לנו משנות ה 70".

וזה עוד לא הכול.

סוליית טרקטור - כן או לא?

"סגנון נוסף בכיוון נעלי הערב שלא עוזב כל כך מהר, הוא נעל העקב הקלאסית, כשהעונה קיבלו חידוש בפלטפורמה קטנה בחזית הנעל ובשילובי צבעים, ומגוון של טקסטורות כמו נחש, קטיפה,ולק.

"אי אפשר שלא להזכיר כמובן את טרנד הכסף, הזהב והפייטים שנכנסו אלינו לזירת האופנה העונה, ואותם ניתן למצוא בנעלי סירה שטוחות ועדינות שיעשה לכם את ההבדל אפילו עם ג'קט מחוייט שחור, והנעל המתכתית, היא זו שתהיה הכוכב שלכן בסגנון ההופעה שיקצור לכן מחמאות, כמו כן הרבה מבריקים בנעלי עקב לשעות הערב המיוחדים והאירועים.

"מגפונים נמצא העונה בהמון אפשרויות, בסגנון הפלטפורמות עם אצבע מציצה (פיפ טאו), סגנון השרוכים מחומרי זמש ועור משופשף בסגנון נעלי ההרים המחוספסות, מגפונים עם עקבי סטילטו דקים מחומר מתכתי הנותן מגע של גלאם - שיק למגפון בצבעוניות אדום, אפור, שחור וכמובן הנחשים למיניהם".

עוד סוליה שאותה אורית מגדירה ב"ממש אהבתי" היא סוליית הטרקטור על עקב גבוה, המתחברת בשיא הקיצוניות דווקא לנעל סירה קלאסית .

"כמגמה חדשנית העונה, לעקבי הנעליים, המגפיים והמגפונים יש המון אמירה ומשמעות. העקבים מאוד מיוחדים בין אם דקים, מרובעים ועבים, סוגי פלטפורמות מיוחדים ושילובי חומרים בנעל אחת.

הצבעים לעונה הקרובה: חומים, קאמלים בגווני החמרה, חום ברנדי, כחול רויאל, אדום, שחור, אפור, סגול, ובורדו".

"החידושים העיקריים בצבעים הינם משחקי צבעים של 2-3 צבעים בנעל או במגפון אחד,פייטים, אבנים מבריקות, רוכסנים, וסרטי סאטן לקישוט. במילה אחת: המון גלאם, סגנון נשי, ומוקפד, ויחד עם זאת כקיצוניות בעטת, מגפי זמש, שרוכים, סגנון מטפסי ההרים, סגנון גברי מלוטש של נעלי מוקסין מלק, נעלי האוקספורד שלבשו צבעוניות חדשה מוגזמת בכסף וזהב".

כמו תמיד, אורית תשמח כמובן ללוות אתכן ליום כיף של סטיילינג אישי, גם כרעיון של מתנת יום הולדת, לאחר שמיצינו את כל הרעיונות היצירתיים, שדרוג וניפוי מלאי ארון הבגדים, ערבי נערות לימי הולדת, חוגי בית, הדרכת מוכרות בחניות ועוד..

אורית לבה, סטייליסטית 0546332463

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד