כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024

סטיב באלמר: חצי מיליון הורדות ל-Windows 8 בן-לילה

מנכ"ל מיקרוסופט הפתיע את המפתחים בכנס של החברה בהופעת אורח בלתי מתוכננת • באלמר חשף: בחצי היממה הראשונה לאחר חשיפתה, הורדה גרסת הניסיון של חלונות 8 כ-500,000 פעם

  • י"ט אלול התשע"א
פותח חלונות למפתחים. מנכ"ל מיקרוסופט, סטיב באלמר צלם: בלומברג
פותח חלונות למפתחים. מנכ"ל מיקרוסופט, סטיב באלמר צלם: בלומברג

מנכ"ל מיקרוסופט, סטיב באלמר, הפתיע את באי כנס Build של החברה בשבוע שעבר כאשר עלה במפתיע לדבר על עתידן של מיקרוסופט ומערכת ההפעלה העיקרית שלה. באלמר, שלא הוזכר בלו"ז הכנס, עלה על הבמה ביום רביעי בבוקר וחשף כי גרסתה הראשונית של Windows 8, שנחשפה ערב קודם, הגיעה ל-500,000 הורדות תוך 12 שעות.

מנכ"ל מיקרוסופט הודה כי נותרה עוד עבודה רבה על Windows 8, אולם אמר כי ליבת המערכת כמעט גמורה. מה שנותר כעת הוא בעיקר לבנות את השירותים הנלווים למערכת ולבצע התאמות לארכיטקטורת ARM, שתיתמך לראשונה בגרסה זו של חלונות. בניסיון להרגיע את הלחישות אודות הפירוד מאינטל, הדגיש באלמר כי "לא יהיה עניין של 'אינטל או ARM'. יהיה כאן גם אינטל וגם ARM". כדי לעודד את המפתחים ליצור אפליקציות ל-Windows, ציין באלמר כי אין עוד מערכת הפעלה בעולם הצפויה לרוץ על 350 מיליון מכשירים חדשים השנה. בנוסף, זו מערכת ההפעלה היחידה שתאפשר תמיכה באותן אפליקציות בתצורות של סמארטפונים, טאבלטים ומחשבי PC כאחד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד