כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

השקת אייפון 5 צפויה בשבועות הקרובים; הודלפו צילומים של מארז הדגם החדש

צפויים שינויים הן במארז והן ברכיבים הפנימיים של המכשיר • יתכן שיצויד בפונקציה לתשלומים בסלולר

תמונות ההדלפה הראשונות של מארז האייפון 5 צילום: bgr.com
תמונות ההדלפה הראשונות של מארז האייפון 5 צילום: bgr.com

השקת הסמארטפון החדש של חברת אפל, אייפון 5, צפויה בתוך שבועות ספורים - כך דיווח מיק בילטון העיתון "ניו יורק טיימס" בהתבסס על דברי עובד של החברה, שביקש להישאר בעילום שם. ככל שגוברת ההתרגשות לקראת השקת המוצר החדש של אפל, השמועות על עיצובו הצפוי מתרוצצות באינטרנט בקצב הולך וגובר.

ביום חמישי הציג בלוג הטכנולוגיה "בוי ג'ניוס ריפורט" צילומים של מארז הגוף של מכשיר האייפון החדש, שפורסמו באתר של חברה בשם קייס-מייט (Case-Mate). הצילומים הוצגו באתר האינטרנט של החברה לזמן קצר בטרם הורדו, ובמקומם הופיע עמוד בו נכתב, "יהיו לנו את המארזים שלכם כאשר יהיה לך את מכשיר האייפון החדש שלך".

מתיאורים שהגיעו לידי בילטון מעובדי אפל לגבי צורת אייפון החדש, נראה כי הצילומים הם אמיתיים. עם זאת, יתכן כי קייס-מייט ניסתה לנצל את ההתלהבות לקראת השקת אייפון על ידי הצגת הצילומים ואז הורדתם תוך זמן קצר. דברים מסוג זה מתרחשים בטעות רק לעיתים נדירות, במיוחד כאשר מדובר במוצרים של אפל.

גם אם מתעלמים מתרגיל יחסי הציבור הערמומי, מהנדס המקורב לפיתוח אייפון החדש אמר כי דגם אייפון 5 צפוי להיות שונה למדי מאייפון 4 - כולל רכיביו הפנימיים של המכשיר.

האייפון החדש צפוי להגיע מצויד במצלמת שמונה מגה-פיקסל, אמר המהנדס - שידרוג לעומת מצלמת חמש מגה-פיקסל בה צויד מכשיר אייפון 4. מוקדם יותר השנה, סיפור מנכ"ל סוני, הווארד סטרינגר, כי האייפון החדש יצויד במצלמת שמונה מגה-פיקסל מתוצרת סוני. המהנדס אמר גם כי אייפון החדש יהיה מצויד במעבד מהיר יותר מסוג A5 בעל ליבה כפולה.

פטנטים שרשמה אפל וגיוסי עובדים חדשים מצביעים על כך שהחברה מתכננת להוסיף פונקציה של תשלומי בסלולר לדגמים עתידיים של אייפון - אם כי לא ברור אם הדבר צפוי כבר השנה. בבוא העת, כאשר אפל תשיק מכשיר אייפון הכולל פונקציית תשלומים בסלולר, החברה תזכה ביתרון על פני מתחרותיה, ובכלל זה גוגל ומיקרוסופט, אשר מנסות אף הן לקדם אפשרות לביצוע תשלומים במכשירי הסלולר שלהן. גורם המקורב לתוכניות אפל אמר כי מידע התשלומים של אייפון יהיה קשור לחשבונות הלקוחות בחנות המקוונת אייטיונס (iTunes), דבר שיקל אל הלקוחות לפתוח חשבון תשלומים באייפון, אשר כל שיידרש מהם הוא להתחבר לשירות אייטיונס.

לפי אפל, 200 מיליון בני אדם כבר אחסנו את נתוני כרטיסי האשראי שלהם באייטיונס.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד