י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

קופ"ח מכבי תקים את המרכז הרפואי הגדול מסוגו בבני ברק

בהרמת כוסית לקראת השנה החדשה, אמר מנכ"ל מכבי: "יש לנו זכות וחובה להעניק את השרות הטוב ביותר לחברינו. מכבי תעשה כל מאמץ אפשרי על מנת להיות ארגון השרות הטוב ביותר בישראל"

קופ"ח מכבי תקים את המרכז הרפואי הגדול מסוגו בבני ברק
עוזי ברק

מכבי מכריזה על מהלך כלל ארצי להרחבת פריסת המרפאות והשירותים בכל רחבי הארץ, מצפון ועד דרום. לאור הגידול המבורך במספר חברי מכבי והחשיבות להעניק את השרות הטוב והנח ביותר, יפתחו בחודשים הקרובים שירותים משמעותיים חדשים לטובת חברי מכבי. גולת הכותרת : החלו העבודות לבנייתו של מרכז רפואי הגדול מסוגו בבני ברק.

המרכז הרפואי החדש בבני ברק, ישתרע על פני ארבע קומות (כ- 4,000 מ"ר) ויכיל מגוון רחב של שירותים למען החברים כך שיוכלו לקבל מענה לכל צרכיהם הרפואיים בתוך העיר וקרוב לבית.
בין השירותים במרכז החדש: מכון לבריאות האישה, מכון להתפתחות הילד, פיזיותרפיה, רנטגן, שירותי מעבדה, בית מרקחת 'מכבי פארם', מרפאת שיניים 'מכבידנט' מורחבת, מכון סוכרת, מכון לב, מרכז לטיפול בילדים עם עודף משקל, מוקד אשפוז יום וחדר ניתוח לניתוחים קטנים ועוד.
עוד יפעלו במרכז רופאים במגוון מקצועות הרפואה ובתוך כך: רופאי משפחה, ילדים, עיניים, אף אוזן גרון, נוירולוגים, דיאטניות ועוד. לצד הרחבת השירותים המבורכת בבני ברק, דאגה מכבי להרחיב את שירותיה בערים רבות ובכל ריכוזי המגזר החרדי:

כבר בחודש הבא ייפתח בע"ה מרכז רפואי חדש בנתיבות בו יפעלו מכון לבריאות האישה, התפתחות הילד, פיזיותרפיה ועוד. בנוסף, בחודשים הקרובים ייפתח באופקים סניף חדש במרכז העיר ובמיקום נגיש, בין יתר השירותים ייפתח במקום גם בית מרקחת מבית מכבי פארם.

לאחרונה הורחבו שירותי רפואה רבים בערי הדרום, כך למשל נוסף שירות אולטרה סאונד איברים והוקמה יחידה לטיפולי בית בערד, נחנכה מרפאה לרפואת משפחה באתרי מקרא, נפתח שירות ייחודי למכבי באשדוד – ניתוחים כירורגיים בילדים באסותא באשדוד. גם באזור הצפון העשייה אינה פוסקת ובתוך חודשים ספורים ייפתח בחיפה מוקד לרפואה דחופה שייתן מענה לחברי מכבי מעבר לשעות פעילות הסניפים, זאת במקביל לשיפוץ יסודי של סניף הדר אשר שליש מן המטופלים בו נמנים על הקהילה החרדית. בחצור הורחב הסניף הקיים ובקרוב יחל לפעול בסניף גם שירות אולטרה-סאונד.

תושבי מודיעין עילית, ייהנו בקרוב ממרכז רפואי חדש ומרווח שיפתח בקרית ספר ויחליף את הסניף המיתולוגי שליווה את המבוטחים לאורך שנים וזאת בנוסף לפריסה המושלמת של המרפאות בכל רחבי השכונות בעיר. גם בבית שמש מכבי שירותי בריאות משדרגת את שירותי הרפואה וכבר כעת הם נהנים ממרכז המכונים שנפתח לאחרונה ובו מכוני בריאות האישה, פיזיותרפיה והתפתחות הילד וזאת בנוסף למרפאת "מכבי קיד" שעברה למשכנה החדש והמרווח בסניף רמת בית שמש א'.

העשייה במכבי פרוסה על כל הארץ וגם בנתניה יש תנופת התחדשות ופיתוח עם פתיחתם של מוקדי רפואה דחופה לילדים ומבוגרים בצמוד לשכונת 'גבע'. לצד המוקדים פועלים גם מכונים מקצועיים רבים ובהם מכון לבריאות האישה, מכון להתפתחות הילד, מכון פיזיותרפיה, שירותי מעבדה מתקדמים, רנטגן, בית מרקחת ועוד. זאת ועוד, בסניף הדר גנים בפתח תקווה, הורחבו שירותי בריאות האישה, נוספה קלינאית תקשורת והורחבו שעות פעילות המעבדה.

מר רן סער, מנכ"ל מכבי: "הציבור בוטח בנו שנעניק לו שירותי רפואה איכותיים וקרוב ככל הניתן לביתו. ניהלתי עד לאחרונה את מחוז המרכז ולפני כן את מחוז השרון ולכן הגאווה שלי על חלק גדול מן השירותים היא גם אישית וגם ארגונית. ערב השנה החדשה הבאה עלינו לטובה אני מאחל שבע"ה כל הסניפים והמרפאות יתגלו כמיותרות ויעסקו רק בקידום בריאות ובליווי נשים לקראת לידה".

















תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד