כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

סמסונג תבקש לחסום את מכירת אייפון 5 באירופה

טוענת כי האייפון 5 מבוסס על טכנולוגיה שבבעלותה • אפל גורסת כי הגלקסי טאב החדש של סמסונג מפר שלושה פטנטים שלה • קרב בין כוכבים

סמסונג תבקש לחסום את מכירת אייפון 5 באירופה

ענקית האלקטרוניקה סמסונג שוקלת הליכים משפטיים במטרה לחסום את מכירתו של מכשיר האייפון הבא של אפל. העיתון הבריטי "סאנדיי טלגרף" מדווח כי מדובר במהלך נוסף במסגרת מאבק הפטנטים המחריף בין שתי החברות היריבות.

לפי הדיווח, שוקלת סמסונג הוצאת צו מניעה שיאסור על השקת אייפון 5 באירופה וכן בקוריאה, בטענה כי אפל גנבה ממנה פטנטים טכנולוגיים.

לפי דיווחים בבלוגים טכנולוגיים, אפל עשויה להשיק את אייפון 5 ביום שלישי הבא. לא ידועים עדיין הרבה פרטים על הגירסה החדשה של הסמארטפון של אפל, אך סמסונג טוענת כי הוא מתבסס על טכנולוגיה שמוגנת בפטנטים שבבעלותה.

אפל, מבקשת לאסור את מכירת הטאבלט החדש של סמסונג באוסטרליה - גלקסי טאב 10.1 בטענה כי הוא מפר לפחות שלושה פטנטים של אפל ולכן יפגע באופן לא הוגן במכירות האייפד. "העיצוב של הגלקסי טאב החדש מפר פטנטים של אפל והדבר צריך להיות ברור לסמסונג כמו בית האופרה של סידני", כך אמר סטיב ברלי, עורך הדין של אפל, בתחילת דיון משפטי בן יומיים שנפתח היום בסידני. סמסונג הסכימה בחודש שעבר לדחות את השקת גלקסי טאב 10.1 באוסטרליה, עד לפסיקת בית המשפט בעניין.

האייפד של אפל יהווה 73% ממכירות מחשבי הטאבלט השנה, מוצרים מבוססי אנדרואיד בהם הגלקסי טאב של סמסונג יזכו לנתח שוק של 17%, זאת לפי תחזית של חברת המחקר גרטנר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד