י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

פותחים את הלב בשביל הלב של שני

שני, תינוקת בת שנה, זקוקה בדחיפות לעבור ניתוח לב פתוח בארה"ב שעלותו 220 אלף דולר • בואו לפתוח את הלב: תרמו ל'ועד העולמי', כדי להציל את חייה של שני

שני
שני



ימים נוראים בפתח, ימים של חשבון נפש, ימים של הזדמנות אחרונה לפני יום כיפור לעשות מעשה אחד טוב: לפתוח את הלב בשביל ילדה אחת קטנה, הזקוקה בדחיפות לחסדים שלכם, שזקוקה בדחיפות לטוב ליבכם, בשביל שהיא תוכל לחיות בעזרת ה'.

שני, תינוקת בת שנה - נולדה עם מום נדיר ומסובך בלב. בליבה הקטן ישנו חדר אחד בלבד. מדובר במום נדיר מאוד, כעשרים בלבד חולים במום הזה בכל העולם. כבר בגיל ששה ימים עברה שני ניתוח לב פתוח, שבמהלכו כמעט נפטרה, אך בחסדי שמים הרופאים הצליחו לייצב את מצבה. חודשיים לאחר מכן עברה שני ניתוח לב פתוח בו הושתל קוצב כדי שתוכל להמשיך לחיות.

בכל יום נזקקת שני ל-8 תרופות כדי להאריך את חייה. במשך שעות מחוברת למכשיר חמצן. עד היום שני הייתה מאושפזת בבית חולים כמעט מידי חודש בטיפול נמרץ ובאשפוזים דחופים במשך שבועות רצופים.

לפני מספר חודשים נלאץ הצוות הרפואי להפסיק את סדרת הטיפולים, עקב התדרדרות פתאומית במצב ליבה. מומחים שהובאו אל מיטת חולייה, קבעו כי באם לא יבוצע ניתוח דחוף בארה"ב בתוך שלושה חודשים, היא לא תשרוד. עלות הניתוח הנדיר, שמעטים כמותו נערכו עד כה בעולם כולו - נאמד בכמאתיים ועשרים אלף דולרים.

הוריה של שני, אברך בן תורה ועקרת בית, הינם חסרי כל ובקושי מצליחים לכלכל את ילדיהם הקטנים ולהביא טרף לביתם. שני הוריה עוברים לילות ללא שינה בבתי חולים, צמודים למיטתה של שני כמעט בייאוש מוחלט.

בהתייעצות עם גדולי המומחים בעולם הרפואה הוחלט כי שני תעבור ניתוח לב פתוח – שבו יבצעו חיתוך דו צדדי בליבה הקטן כדי שיהיו בלב שלה 2 חדרים כמו לב רגיל. הרופאים מזהירים שהניתוח חייב להתבצע מיד, אחרת הוירוס הראשון של החורף יהווה סכנת חיים מידית עבורה.

הניתוח המורכב אמור להתבצע בבוסטון שבארה"ב, אצל הרופא היחיד בעולם שיודע לבצע את הניתוח המסובך הזה.

זוהי התקוה האחרונה של שני והאור בקצה המנהרה המאוד חשוכה הזו. אבל ישנה בעיה אחת והיא מחיר הניתוח העומד על למעלה מ-220,000 דולר.

אפשר להציל את חייה של שני! אנא פיתחו את הלב ותירמו למען שני. זוהי הזדמנות נדירה ובלעדית לתורמי הוועד העולמי לפתוח את השנה במעשים טובים למען הצלת חייה של שני.

לתרומות התקשרו: 1-800-333-313

כל התורם זוכה: רבי חיים קנייבסקי שליט"א והרב אהרון לייב שטיינמן שליט"א יעתירו בתפילות עבורכם ביום הכיפורים בשעת הנעילה.
שני הועד העולמי ניתוח לב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד