ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

כמו קופסת צבעים? – כך תשלבי את הצבעים

הצבעים החזקים שולטים באופנת סתיו חורף 2012 • איך ללבוש פלטות צבעים ולא להראות מצועצעת? איך לשמור ולערבב עם פריטים אחרים רגועים יותר ועדיין להראות מיוחדת, שיקית ואופנתית? • אורית לבה עם עצות מרתקות

אילוסטרציה
אילוסטרציה



בקיץ האחרון לא יכולנו להתעלם מקיומם.

בכל פעם שנכנסנו לחניות האופנה השונות, הם נמצאו בחצאיות, חולצות ושמלות - הצבעים החזקים כמו קופסה של צבעים, חלקים, אחידים ומתמזגים זה עם זה בשיא האלגנטיות והחוצפה, יככבו גם בעונת סתיו חורף המגיח אלינו בצעדים.

אז איך ללבוש פלטות צבעים ולא להראות מצועצעת? איך לשמור ולערבב עם פריטים אחרים רגועים יותר ועדיין להראות מיוחדת, שיקית ואופנתית?

קבלו סקירה קצרה על הטרנד ורעיונות לסטיילינג מנצח.

הצהוב שפגשנו בקיץ – מגיע לעונה החדשה בגוון חרדלי. צהוב החרדל הינו צבע ששואב השראה מחודשת משנות השישים בהן כיכב כצבע מנצח המשתלב יופי עם כחולים, ירוקים ואפורים.

הסגול – צבע חדש לעונה הנמצא גם בגווני הבורדו יין, נחשב לצבע אצילי, מתוחכם ומסתורי.

ירוק– מגיע לעונה החדשה בגוון האיזמרגד, עמוק, אלגנטי ועשיר.

ורוד פוקסיה – הכרנו אותו טוב בעונת הקיץ האחרונה, והוא נשאר עדיין כאן. מופיע בגוון נוסף של ורוד פוקסיה לכיוון סגול.

אז איך ללבוש צבעים?

ראשית תוכלו ללבוש צבע אחיד שתבחרו מכף רגל ועד ראש ולזרוק אביזרים משלימים, בצבעוניות אחרת משלימה.

דוגמאות: סגול ישתלב מצוין עם אביזרים בכסף או בזהב, עם נעליים באפור או שחור ותיק יכול להיות גם כן בסגול או כסף.

את הצהוב החרדלי יהיה מצוין לשלב עם כתומים, חומים למיניהם, ירוקים למיניהם, כחולים ואפורים. אכן צהוב החרדל נחשב העונה לצבע מרכזי בהרבה בתי אופנה ותוכלו באמת לרכוש לעצמכן פריט או שניים כדי לשלב אותו יופי עם מערכות בגדים ממלאי הארון הפרטי.

ורוד הפוקסיה הינו צבע בולט, יפה לשלב אותו במערכת ביגוד עם צבעוניות של שחור ולבן, סגול ואפור, כחול רויאל ולבן או אם תבחרו כצבע אחיד בשילוב אביזרים משלימים כמו כסף או זהב, לקבלת מראה עשיר לבוקר או לערב.

את הסגול והבורדו יהיה טוב לשלב עם אפורים, כחולים וירוקים.

לקבלת סגנון קלאסי ומתון יותר, שלבו את הצבעים החזקים עם צבעים רגועים כמו ניד, אופוויט, לבן ושחור.

שילובים מיוחדים יתקבלו בברכה דווקא באופן שאינו מובן מאיליו כמו: ניוד עם סגול, ניוד עם כחולים ואפורים, אופוויט עם ירוק וחרדל, חום בהיר עם כתום בוהק, וצהוב חרדל לקבלת קשת צבעים ממשפחת התבלינים.

בשילובים רגועים אלו, תצטרכו פשוט לפתוח את ארון הבגדים ולנסות לשלב את הצבעים החדשים עם פריטים קלאסיים שלכן.

ככלל, כדי לא להיות עוד קורבן אופנה, נסו לחפש אביזרים מיוחדים בצבעים חדישים לעונה, תיקים, נעליים, גרביונים וצעיפים כל אלו יספיקו לעורר מחדש ביגוד גם משנה שעברה.

זכרו, כי שילוב צבעים חזקים בהופעת לבוש נותנת זריקת מרץ לכל הופעת לבוש אפרורית רדומה ובכך עם לא הרבה מאמץ, תוכלנה ליצור מגוון של סגנונות שונים ומיוחדים.

רוצה לבנות סטיילינג אישי?

ואם בכל זאת אתן מרגישות צורך בליווי מקצועי, לימוד אישי כיצד לבנות סטיילינג אישי על פי הכרת מבנה הגוף, הצבעוניות האישית והאישיות - אשמח ללוות אתכם ליום שכולו כיף וחווייה.

יום כיף עם סטייליסטית, כרעיון מיוחד וחדש למתנת יום הולדת לכולם, וזאת במחשבה חדשה לתת מתנה מיוחדת, לאחר שמיצינו את המסעדה או קנינו עוד חולצה במתנה עם פתק החלפה.

אפשרויות נוספות לבחירה: שדרוג מלאי ארון הבגדים (באזור המרכז), ניפוי ושדרוג מחדש של פריטי לבוש בעיצוב אחר ובתוספת אביזרים משלימים.

שנה טובה, אורית לבה, סטייליסטית, 0546332463

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד