כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

100 אלף קינדל פייר הוזמנו באמזון תוך 24 שעות

לצערם של הלקוחות בארץ, סרטים ומוסיקה בצורתם הדיגיטלית עדיין אינם זמינים בישראל, וכך גם חלק גדול משוק הספרים האלקטרוניים באתר

  • ד' תשרי התשע"ב
הטאבלט של אמזון: קינדל פייר. צילום: אמזון
הטאבלט של אמזון: קינדל פייר. צילום: אמזון

ענקית הקמעונות המקוונת אמזון חשפה ביום רביעי את מחשב הטאבלט שלה, שייקרא קינדל פייר, וימכר ב-199 דולר בלבד.

תוך 24 שעות מחשיפת המכשיר, הוזמנו באתר אמזון כבר 95 אלף יחידות קינדל פייר. נשמע הרבה? אכן, אך לא הרבה כמו 300 אלף מכשירי האייפד שנמכרו ביום הראשון. עם זאת, לקינדל פיי יש עוד 3 שבועות לצבור הזמנות עד ליום המכירה הראשון. מחיר הפייר הוא פחות ממחצית ממחיר האייפד של אפל, ופחות אפילו מההערכות אנליסטים למחיר של 250 דולר.

קולין סבסטיאן, אנליסט מרוברט באירד ושות', חוזה כי 3 מיליון יחידות יימכרו מהמכשיר בשנה הראשונה לאחר יציאתו לשוק. אפל מכרה 29 מיליון יחידות של האייפד מאז הושק באפריל 2010.

ללקוחות הישראליים, החנות המקוונת של אמזון תמשיך לפעול כפי שפעלה עד כה - אפשר לרכוש מוצרים באתר ולהזמינם, אך סרטים ומוסיקה בצורתם הדיגיטלית עדיין אינם זמינים בישראל, וכך גם חלק גדול משוק הספרים האלקטרוניים באתר, ושירות פריים בכללו. את המכשיר עצמו ניתן יהיה לרכוש בארה"ב או באמצעות כרטיס אשראי אמריקאי, ולבקש לשלוח בארץ - בעיקר בתלות ב"דוד מאמריקה" או במי שנוסעים לחו"ל.

גם הגירסאות האחרונות של הקינדל, שהיו עדיין בעיקר קורא ספרים, ולא מחשב טאבלט של ממש, לא שווקו בישראל. המכשיר היחיד הזמין לרוכשים מישראל באינטרנט, הוא הקינדל הזול ביותר, שמחירו 79 דולר בארה"ב, אך עבור ישראלים הוא יעלה 109 דולר, כיוון שמדובר בגירסה ללא פרסום, לעומת הגירסה המוזלת הכוללת פרסום.

החשיפה של אמזון מגיעה כשבועיים לפני ההשקה הצפויה של אייפון 5, הטלפון החכם החדש מבית אפל. אין זו הפעם הראשונה שאמזון מקדימה את אפל זמן קצר לפני השקה חדשה - ולא ברור האם הדבר משרת אותה. לפני כמה חודשים, הקדימה אמזון הן את אפל והן את גוגל בהשקת שירות המוסיקה בענן שלה - צעד שגם העיד על כוונותיה הברורות לגבי שוק הטאבלטים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד