י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מגדל רכשה 51% מחברת אינפומד

מגדל ממשיכה להרחיב פעילותה בתחומי הבריאות והשלימה רכישת 51% של מפעילת פורטל הבריאות המוביל בארץ ואת חברת "בי-וול" - פתרונות לאיכות חיים בע"מ. מנכל מגדל, יונל כהן, מונה ליו"ר מגדל-בריאות

מגדל רכשה 51% מחברת אינפומד

ערב ראש השנה השלימה קבוצת מגדל את העסקה לרכישת 51% מחברת אינפומד אתרי רפואה בע"מ - מפעילת פורטל הבריאות המוביל בארץ. במסגרת העסקה נרכשה גם חברת "בי-וול פתרונות לאיכות חיים בע"מ" העוסקת בטיפוח ועידוד אורח חיים בריא לפרט ולארגונים.

מנכ"ל מגדל, יונל כהן, הדגיש כי רכישת אינפומד ובי-וול, הינה צעד נוסף במסגרת מימוש האסטרטגיה שמובילה הקבוצה לקידום תחומי הבריאות, איכות החיים והגיל השלישי, כחלק משלים מהעשייה של מגדל לרווחת מבוטחיה ואזרחי ישראל. "כחברה המובילה את תחום החיסכון ארוך הטווח במדינה, אנחנו רואים חשיבות רבה לא רק בניהול נכון של כספי המבוטחים אלא גם בעשיית המיטב והמרב כדי להבטיח ללקוחותינו אורח חיים בריא וניצול ראוי של השנים שלאחר היציאה ממעגל העבודה. מחקרים מראים כי האזרחים הנמצאים כיום בשוק העבודה, יבלו כשליש מחייהם בפנסיה. מחובתנו לדאוג שהם יוכלו לקיים את עצמם לא רק לאורך החיים אלא גם באיכות חיים" מציין מנכ"ל מגדל, וקובע כי מגדל תמשיך לפתח את פעילותה בתחום הבריאות כמנוע צמיחה חשוב גם בתוכניות העבודה לשנת 2012 והשנים הבאות.

בתוך כך נמסר, כי דירקטוריון מגדל מינה את יונל כהן גם כיו"ר מגדל-בריאות, חברת הבת של קבוצת מגדל, המאגדת את כלל הפעילויות הלא ביטוחיות של הקבוצה בתחום הבריאות, ובכלל זה: המיזם לשימור הכושר הקוגניטיבי "בריינספא", ועוד.

המשנה למנכ"ל מגדל, אמיר שלח המכהן כמנכ"ל מגדל בריאות ציין כי מגדל החליטה לרכוש את השליטה ב- infomed רק לאחר שבדקה ומצאה כי זהו הפורטל המקיף והמקצועי ביותר בישראל, המספק לגולשים מאגר מידע עדכני בכל תחומי הרפואה והבריאות.

מחקרים שערכנו מראים כי יותר מ54% מהאוכלוסייה רואה באינטרנט מקור ראשי למידע אודות סוגיות רפואיות שמעסיקות אותם ואנו מבחינים בשימוש גובר מאוד באינדקסים השימושיים של אינפומד בכל תחומי הרפואה – מחלות, בדיקות, תרופות ובפורומים לקבלת מידע ממיטב הרופאים והמטפלים בישראל. שלח מעריך, כי "לנוכח ההתרחשויות ברפואה הציבורית הישראלית אנו מעריכים כי ההוצאה של משקי הבית על בריאות תגבר ואנחנו נערכים עם פתרונות של הגנה ביטוחית ושל שירותים משלימים שיוכלו לתת ללקוחותינו מענה יעיל ואפקטיבי במונחי עלות-תועלת". שלח מציין כי יותר מ- 300,000 מבוטחים כבר בחרו במוצרי ביטוח הבריאות של מגדל והם משלמים פרמיה שנתית של יותר מ 600,000 ש"ח.

קישורים:
אתר אינפומד
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד