י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מלון באורוגווואי נגד ישראלים כי היו בצבא

בעל מלון באורוגוואי סירב לארח זוג ישראלים: "ישראלי אמר לי שהוא מאומן להרוג ב-12 שניות"

צילום: הוטל קומביין
צילום: הוטל קומביין



מלון באורוגוואי סירב לארח זוג ישראלים בטענה שהם לא אוהבים את המדיניות הישראלית.

עמית ברדוש, בן 22, וחברו קיבלו הודעה אישית מהמלון דרך אתר האינטרנט Booking.com שמתמחה בהזמנות מלונות ומוטלים ושדרכו הזמינו את המלון, שבו הנהלת המלון מסבירה את ביטול הזמנתם משום שהשקפתם הפוליטית מנוגדת מאוד למדיניות ארצו, כך מדווח האתר ג'רוזלם פוסט.

"אני מתנגד בתוקף למדיניות של ארצם, הם אינם רצויים בביתי", כתב בעל אתר הנופש האקולוגי, מאוריציו פינרו, הוא הוסיף כי התשלום ששולם מראש הוחזר, הוא הסביר כי הסיבה שאורחים ישראליים צעירים לא רצויים, כי הם עושים מסעות אחרי השרות הצבאי שלהם, והם אורחים קשים במיוחד.

"אני לא מפלה אף אחד ואני לא אנטישמי, לצעירים שבאים אחרי שסיימו שירות צבאי בישראל יש פרופיל של אנשים שחוגגים ביהירות ודברים שאינם טובים, אנו עובדים עם סוג אחר של קהל, ואין לנו בעיה עם אף אחד במיוחד", הוסיף.

"אנו מגנים בתוקף את מה שקרה עם שני צעירים יהודים שלא הורשו לנפוש באכסניה בבארה דה ואליזאס כי הם הגיעו מישראל", נכתב בהודעה שפירסם ארגון Comite Central Israelita, ארגון הגג היהודי של אורוגוואי.

שרת התיירות של אורוגוואי, ליליאם קצ'יצ'יאן, אמרה כי האירוע הוא "בלתי מקובל לחלוטין" והוא יתוחקר. "באורוגוואי, זה לא מקובל להפלות על בסיס של דת, אנו מקווים כי תיירים ישראלים ימשיכו לבקר באורוגוואי וליהנות מיופיה של הארץ".

שגרירת ישראל באורוגווי נינה בן עמי אמרה כי "זה מקרה מצער של דעות קדומות, בעל המלון בכלל לא הכיר את הישראלים, הוא הפלה אותם על רקע פוליטי".

מנגד בעל המלון פרסם בעמוד הפייסבוק של המלון, כי "הוא מתכוון להמשיך בהחלטה שלא מקבלים צעירים (ישראלים) שסיימו את השירות הצבאי" שלהם, הוא הוסיף כי לפני שנתיים אחד האורחים הישראלים שהיה אחרי שירות צבאי אמר לו באמצע שיחה על פוליטיקה כי "הוא מאומן להרוג אותו ב-15 שניות". מאז החליט בעל המלון שהוא לא מקבל ישראלים.

באורוגוואי מתגוררים כ-12,000 יהודים, זו היתה המדינה הראשונה בדרום אמריקה שהכירה רשמית בישראל.
אורגוואי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד