ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

השר דרעי במרתון התחזקות אצל האדמו"רים

מרתון השבת של דרעי: יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הגיע הערב למעונו של האדמו"ר מבעלזא לחיזוק, קודם לכן ביקר אצל האדמו"ר מגור

צילום: יעקב כהן
צילום: יעקב כהן



מרתון השבת של דרעי: יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הגיע הערב (א) למעונו של האדמו"ר מבעלזא לחיזוק וברכה על מאבקו למען השבת. בפגישה השתתף ח"כ ישראל אייכלר.

קודם לכן היום הגיע דרעי למעונו של כ"ק האדמו"ר מגור, לחיזוק וברכה על מאבקו למען אישור חוק המרכולים בשבוע שעבר. בפגישה השתתף גם סגן שר הבריאות יעקב ליצמן.

כ״ק האדמו״ר מגור ברך בחום את השר דרעי על פועלו למען שמירת השבת בישראל, וחיזקו להמשיך ולפעול ללא לאות בנושא השבת הק׳, שהיא האות בין הקב"ה לעם ישראל.

במהלך השיחה הממושכת עלו נושאים נוספים בעניין שמירת השבת שעל סדר היום. השר דרעי פרט בפני האדמו"ר את האתגרים הקיימים בתחומים אלו ודרכי הפעולה, והאדמו״ר ברכו שיצליח במעשה ידיו וזכות השבת תהא מגן בעדו.

כזכור, אמש הגיע דרעי להתברך במעונו של נשיא המועצת חכם שלום, "מישהו יודע מה זה שבת? אף אחד לא יודע", אמר הגר"ש, והביא דברים בשם הזוהר הק' על אמירת 'ויכולו' של הקידוש, שכל אדם האומר את הדברים ומעיד על מלכותו של הקב"ה שברא את העולם – הוא מכפר בזה על כל עוונותיו.

נשיא המועצת המשיך ואמר לשר דרעי: "הרב אריה, אל תפחד מאף אחד. הקב"ה הולך עם האדם, בדרך שאדם רוצה מוליכים אותו. עוזרים לו".
דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד