כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

במלאות השלושים למרן הגראי"ל זצ"ל: עצרת מספד מרכזית בלייקווד

עצרת מרכזית תתקיים בבית המדרש המרכזי 'עטרת חנה בית פייגא' שבלייקווד. יספידו: הגר"ש קמינצקי ראש ישיבת פילדלפיה, הגרא"י פינקל ראש ישיבת מיר בירושלים, וכן ראשי ישיבת לייקווד - הגר"י אולשין והגר"מ קוטלר

צילום: שוקי לרר
צילום: שוקי לרר



במלאת השלושים למרן הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל, מתקיימת הערב (א), עצרת מספד מרכזית בעיר התורה לייקווד שבניו ג'רזי בארה"ב.

בעצרת שמתקיימת בבית המדרש המרכזי 'עטרת חנה בית פייגא' שבלייקווד, יתקבצו ויספדו למרן גדולי ישראל מהארץ ומארה"ב, בהם הגר"ש קמינצקי ראש ישיבת פילדלפיה, הגרא"י פינקל ראש ישיבת מיר בירושלים, וכן ראשי ישיבת לייקווד - הגר"י אולשין והגר"מ קוטלר.

העצרת מאורגנת ע"י מוסדות ארחות תורה, ומטעמה יופיע במקום הגה"צ הגר"ח משקובסקי משגיח ישיבת ארחות תורה ונאמנו של מרן זצ"ל.

בהודעה שפורסמה באתר "לייקווד סקופ" נכתב "קשה לעכל שכבר חודש אנחנו נמצאים ללא גדול הדור. האבדה והכאב בפטירתו של הגראי"ל עדיין כל כך טריים. הדור הפך לדור יתום בלכתו של הראש ישיבה שהיה רבן של כל ישראל, הרב שטיינמן היה מעורב בהעמדת עשרות אלפי תלמידים בארץ ישראל, גם בכל העולם הרב העמיד ישיבות וכוללים. את מפעל חייו "אורחות תורה" כולם מכירים, מפעל אדיר של ישיבות וכוללים ומוסדות חינוך, ולרגל השלושים יתקיים הספד בהשתתפות מספר ראשי ישיבות חשובים. ראשי הישיבה היו בקשר הדוק עם הגראי"ל זצ"ל בכל הקשור להעמדת עולם תורה מחוץ לארץ ישראל.

"רשימת המספידים החשובה, היא כדי לעורר את כל תושבי לייקווד להגיע ולשמוע על גדולותו של ראש הישיבה, ההספדים יתקיימו באולם "עטרת חנה בית פיגא" בלייקווד", נכתב.





ה רב אהרן לייב שטיינמן לייקווד הספד הרב ירוחם אולשין הרב שמואל קמנצקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד