י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

חזן לגפני: "תוריד את הכיפה, אתה שופך דם. אני ואתה - גמרנו" • צפו

מהומה פרצה הבוקר בועדת הכספים לאחר שח"כ רוזנטל עלב בח"כ חזן וכינה אותו בכינויים קשים. בתגובה חזן התפרץ וכיוון את האש דווקא ליו"ר הוועדה ח"כ גפני: "אתה בושה. תוריד את הכיפה מהראש. שתקתי שלוש שנים, לא שותק לך יותר" • צפו

אורן חזן ומשה גפני. צילום: פלאש 90
אורן חזן ומשה גפני. צילום: פלאש 90



מהומה פרצה הבוקר בועדת הכספים לאחר שח"כ מיקי רוזנטל עלב קשות בחבר הכנסת אורן חזן וכינה אותו בכינויים קשים. בתגובה, חזן התפרץ וכיוון את האש דווקא ליו"ר הוועדה ח"כ משה גפני בטענה שלא מחה ואפשר לרוזנטל לתקוף אותו.

בתיעוד וידיאו שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נראה חזן כשהוא תוקף את גפני ואומר: "אדוני היו"ר, אתה שופך דם יהודי פעם אחר פעם, אתה נותן להם פעם אחר פעם לדבר אלי ככה, אתה מלבין פניי ברבים ואתה יודע מה דינו של מלבין פנים ברבים. אני מהיום, אני ואתה גמרנו. אתה מאפשר להם לדבר ככה, אתה מבזה את הכנסת, תתבייש לך, העיקר שם כיפה וזקן ארוך, אתה בושה. תוריד את הכיפה מהראש. שתקתי שלוש שנים, לא שותק לך יותר".

חזן המשיך לתקוף את גפני: "אתם לא אלוקים, אתם לא הבעל הבית של כולם, יש גבול. לקחת כספי ציבור - בסדר, לעשות קומבינות על הגב שלנו - בסדר, לעבוד על הח"כים בכספים הקואליציונים - שותק לך. לא אתן לך לתת להם לדבר ככה יותר. ואם אתה תמשיך גם הציבור ידע מי אתה, נגמר הסיפור. תתבייש".

ח"כ עודד פורר: "אדוני, כשנפתח הסכר - ככה זה נראה".

חזן: "אתה לא יודע איזה סכר נפתח היום, תזכור את המילה שיצאה לי מהפה". בהמשך הוסיף חזן: "יש לי אשה בבית, כל פעם שאי אפשר להתמודד איתי אידאולוגית - מקללים אותי, מה זה הדבר הזה?".

מי שהיה לצידו של חזן, הוא ח"כ יצחק ועקנין מש"ס, "אנחנו יורדים לרמה שאי אפשר לרדת יותר. אני חושב שיש גבול עד לאיפה אנחנו יורדים", הטיח ועקנין בחברי הכנסת.

לסיום, גפני הבהיר לחזן כי "לא שמעתי את זה. זה לא בסדר, אם הייתי שומע הייתי הולך על זה בכל החומרה. אני גם מבקש ממך ח"כ אורן חזן, גם כשאתה מגיב - תשמור על עצמך, אתה מתנפל עלי ועל אחרים".

אורן חזן משה גפני מהומה ועדת הכספים מיקי רוזנטל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד