כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

תושב ביתר הואשם כי תקף שתי ילדות, חברה של אשתו ובייביסיטר

תושב ביתר הואשם כי במשך 4 שנים תקף ילדה בגילאי 11-15, כאשר אשתו שהכירה ביניהם חשודה בשידול. אישום נוסף, כי תקף ילדה בגילאי 14-15 כאשר שימשה כבייביסיטר על ילדיו

הנאשם היום בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
הנאשם היום בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: תושב ביתר עילית הואשם בביצוע עבירות חמורות בשתי ילדות, מאז גיל 11 ועד לגיל 15, תוך שהוא מאיים עליהן לבל תספרנה על כך לאיש.

פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד ענת גרינבאום, הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד בן 40 מביתר עילית, בגין מאות עבירות מעשים חמורים ואסורים בשתי קטינות, האחת בין הגילאים 11-15 והאחרת בין הגילאים 14-15.

על פי כתב האישום, בין השנים 2003-2007, נהגה המתלוננת ל' בת 26 להסתובב ברחובות, שם גם הייתה ישנה לפעמים. באותן השנים הייתה ל' חברה של אשת הנאשם ונהגה להסתובב עמה. בשנת 2004 הכירה כ' בין בעלה לל' והשלושה נהגו להפגש יחדיו. בתחילת הקשר בין הנאשם לל', שידלה האישה את המתלוננת לבצע מעשים חמורים בבעלה במספר הזדמנויות והמתלוננת עשתה כן. המעשים חזרו על עצמם תוך שהנאשם מנצל את מצבה של ל', את נסיבות חייה ואת גילה הצעיר ויצר דפוס של כפיית רצונותיו הבזויים לאורך כל התקופה הרלוונטית לכתב האישום.

הנאשם נהג לקבוע עם ל' בתדירות של כפעם בשבוע, בכניסה לביתר עילית. אז, היה אוסף אותה ברכבו ולוקח אותה למקומות שונים, שם היה מבצע בה מעשים חמורים ואסורים הן על פי ההלכה והן על פי חוקי המדינה. לאורך ביצוע המעשים, נהג לומר למתלוננת שלא תספר דבר על מעשיו ולהפחידה כי ביכולתו לעקוב אחריה באמצעות קשרים שיש לו וכי הוא מכיר אנשים שעובדים בשב"כ ויודעים להעלים אנשים.

עוד עולה מכתב האישום, כי במספר הזדמנויות, בין השנים 2003-2004, נהגה המתלוננת ח' בת 29 כיום, להגיע לביתו של הנאשם על מנת לשמש כבייביסיטר ולשמור על ילדיו הקטנים. אז, פגע בה הנאשם.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו ובשלב זה הוארך מעצרו עד להודעה אחרת. מהפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' עולה כי אשת הנאשם חשודה כי שידלה את הקטינה לשתף פעולה עם בעלה והיא שוהה במעצר בית.

הערת המערכת: על פי פסק הלכה של רב, 'בחדרי חרדים' מפרסם שמות חשודים או נאשמים בעת הרשעתם, או במקרים בהם ניתן וצריך למנוע אפשרות של פגיעה בנוספים, או בהוראת שעה שקיבלה היתר רב.
עבירות חמורות ביתר עילית בייביסיטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד