ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

אביטל טאובר כמעט נהרגה - היום היא מחפשת את הנהג המושיע

בשעת לילה מאוחרת היא החליקה על הכביש. בקושי הצליחה לחלץ את בנה הפעוט מהרכב ולברוח לשוליים. סיפורה הקשה של אביטל טאובר יכול היה להסתיים באסון - סייעו לה למצוא את נהג המונית שהגיע כמו מלאך

pixabay
pixabay



אמש, ליל שני, ניצלו באורח נס אישה ובנה - תינוק רך. היא נסעה ברכבה והחליקה על הכביש, ובדרך נס חילצה את עצמה ואת בנה וברחה לשולי הכביש. רכבה נותר בנתיב האמצעי וגרם לסכנה עצומה. נהג מונית שירד לסייע לה בגשם השוטף כשהיא עומדת לפני התמוטטות ותינוקה בידיה, ניגש לרכב תוך כדי שהוא מסכן את עצמו והזיז אותו לשוליים. עכשיו אביטל מבקשת לגמול לו תודה ומחפשת אותו.

בשיחה עם 'לובי נשי' מתארת אביטל טאובר: "קשה להתאושש מסיפור כזה. אני עדיין לא מעכלת. יכולנו למות שם, זה היה ממש מול העיניים. סרט רע שקשה להבין אותו. עברתי טלטלה עזה, זה פשוט נס גלוי".

וזה הפוסט המלא של אביטל:

טוב להודות לה'...
הלילה, יום שני. הלילה קיבלתי את החיים של הבייבי שלי ואת שלי שוב במתנה. בשעה 1:40 יצאתי משדה התעופה לכיוון ירושלים. שתי דקות אחר כך כשהייתי על המחלף לכיוון ירושלים, החלקתי על הכביש. עשיתי צלחת, עפתי לשוליים וחזרה לאמצע הכביש. האוטו נעצר הפוך בנתיב האמצעי. האמצעי מבין שלושה נתיבים. בשבריר שניה אחרי השוק הבנתי שעוד שבריר שניה יחלוף עד שמישהו יתנגש בי חזיתית. ביד אחת צפרתי בטירוף, בשנייה חילצתי את התינוק שלי. לקחתי אותו ורצתי לשוליים... האוטו נשאר על הנתיב האמצעי... כשכל רגע מכונית כמעט מתנגשת בו.
באותן שניות גורליות נעצר לידי בשוליים נהג מונית, שהצליח לתפוס אותי שלא אתמוטט. יורד גשם, אני עם תינוק קטנצ'יק, צורחת בטירוף. רק שמשהו יזיז את האוטו, שלא יקרה משהו רע... אותו נהג מלאך, סיכן את עצמו. רץ לאמצע הכביש, נכנס לאוטו והזיז אותו לשוליים.
אני מחפשת את הנהג הזה. בבקשה תעזרו לי למצוא אותו. את האיש המדהים הזה שהיה האיש הנכון, בזמן הפחות נכון.
בבקשה תשתפו את הפוסט שאצליח למצוא אותו.

אביטל טאובר
0544443006
גשם נהג מונית אביטל טאובר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד