ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

פחות שומן וסחוסים: מתכון לצלי בקר פרוס

נתח פילה מדומה מס' 6, בשר עטרה – בית יוסף או בשמו: פלשע פילה נתח מעולה לצלי בקר • מי שאוהב פחות שומן וסחוסים - נתח רך ועסיסי שנותן לכם תוצאה מושלמת בבישול פשוט וטעים

צלי בקר פרוס. צילום: שף דוד כרמי
צלי בקר פרוס. צילום: שף דוד כרמי

 


מצרכים: 2 יח' נתח פילה מדומה מס' 6 בשר עטרה בית יוסף, 4 בצל חתוך לחצי ופרוס לפרוסות דקות, 4 שיני שום חצויות, 5 עגבניות טריות מרוסקות בפומפייה, חצי כוס שמן (רבע לטיגון הבשר ורבע לבצל והרוטב), 4-5 עלי דפנה ופלפל אנגלי, מלח, פלפל שחור כחצי כפית, 3 כוסות מים חמים וכוס קמח.

אופן ההכנה: לחתוך את הנתח פילה מדומה לפרוסות בעובי 1 ס"מ, לקמח את הפרוסות ולטגן בסיר הבישול לכדי "סגירה" כשתי דקות מכל צד ולהוציא לקערה.

לאחר שהכל טוגן, באותו הסיר יש להוסיף עוד כרבע כוס שמן ולטגן את הבצל עד שיזהיב, ואז להוסיף את העגבניות מרוסקות, שום, עלי דפנה, מלח, פלפל שחור, שתי כוסות מים ןלהביא לרתיחה.

לאחר שהנוזלים מבעבעים יש לכבות את הגז. בתבנית אפייה חד פעמית או פיירקס יש לסדר את פרוסות הבשר ולצקת את תוכן הרוטב מעל. לכסות בנייר אפייה ולאטום היטב עם נייר כסף. להכניס לתנור לטמפ' 150 מעלות למשך שלוש שעות ואז זה יוצא רך טעים ומיוחד. מומלץ עם תוספת אורז לבן.

בתיאבון. את המתכון הכין השף אשר גל.

 




צלי בקר פרוס מתכון אורז

 

מעוניינים לשתף אותנו במתכונים שלכם? שלחו אלינו לוואטסאפ 0583288642 או למייל [email protected] ואולי נעלה גם את המתכון שלכם.

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד