י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

"אני כבר חלש": הרבי הכתיר את בנו ל'ממשיך' • צפו בתיעוד

במלאת ל"ז שנים להסתלקותו של האדמו"ר מסטראזניץ, ערך אמש בנו האדמו"ר מקליוולנד מרעננה סעודת הילולא בהשתתפות אדמו"רים רבנים וקהל חסידיו. בעיצומה של סעודת ההילולא הפתיע הרבי את המשתתפים וסיפר להם כי מינה את בנו לממשיכו

"אני כבר חלש": הרבי הכתיר את בנו ל'ממשיך' • צפו בתיעוד
הרבי מקליוולנד צילום: יהודה פרקוביץ



במלאת ל"ז שנים להסתלקותו של האדמו"ר מסטראזניץ רבי ישכר בער רוזנבוים זצ"ל, בנו של האדמו"ר רבי איתמר מנדבורנא זצ"ל, ערך אמש (ראשון) בנו האדמו"ר מקליוולנד מרעננה סעודת הילולא בהשתתפות אדמו"רים רבנים וקהל חסידיו.

בסעודת ההילולא סיפר האדמו"ר מקליוולנד על העבודה של אביו שהורה לו לא לעזוב את רעננה, "אנשים ניסו לשכנע שאעזוב את רעננה ולעבור להתגורר בירושלים או בביתר, אבל אבא אמר לי להישאר ברעננה. כל הניסיונות לעבור למקום אחר לא הצליחו לצאת לפועל. כאן ברעננה בנינו קריה חסידית והמון אנשים התקרבו ליהדות ולחסידות. כשאנשים שגרו ברעננה התחברו לדרך החסידות אמרתי להם, "רעננה זה לא מקום לחינוך הילדים. תעברו לגור בערים בהן יש מוסדות חינוך חסידיים".



כאן הפתיע הרבי את המשתתפים ופתח את סגור ליבו. "לאחרונה אני כבר חלש ולא כמו בימים עברו. אין לי כוח לנסוע לחו"ל, לחזק אנשים ולהחזיר בתשובה אחים שרחוקים מדרך השם. הבן שלי הרה"צ רבי אורי לייב המתגורר בביתר ורב הקהילה בביתר מנהיג את הקהילה בביתר ביד רמה ואנשים אוהבים לשמוע את דרשותיו ולהתפלל בבית כנסת שלו".

"אני רוצה לומר לכל האנשים שלנו, אני המשכתי את דרכו של אבי האדמו"ר מסטראזניץ זצ"ל. תשמרו ותחזקו את כל מה שעשינו ברעננה, ובני היקר רבי אורי יזכה להמשיך את דרכי, ולקרב את כל אחד ואחד שרוצה לקבל השפעה ולהתקרב לדרך החסידות".

הבן הממשיך הרה"צ רבי אורי לייב רוזנבוים רב הקהילה בביתר נשא דברים בהילולא ואמר: "הייתי בגיל שלש וחצי כשהסבא הרבי נפטר ולא זכיתי להכיר אותו הרבה אבל משהו אחד אני זוכר בגיל שלש בסעודת שבת הסבא הושיב אותי על הברכיים ואמר לי כל מה שאתה אוכל בשבת תגיד לפני זה "לכבוד דער היילגער שבת קודש" זה הבקשה היחידה שאני זוכר מהסבא ואני מקפיד לקיים את זה".

"בכל יום כל אנשי שלומינו בארץ ובעולם מתפללים שהקב"ה יתן כוח לאבי מורי הרבי שליט"א שיאריך ימים על ממלכתו וימשיך להנהיג את העדה עד ביאת גואל צדק בב"א".

בסעודת ההילולא השתתפו האדמו"ר מנדבורנה, האדמו"ר מביטשקוב, האדמו"ר מנדבורנה חדרה, הרה"צ רבי ישראל אליעזר הגר אב"ד סערט ויז'ניץ ירושלים, והרה"צ מרימנוב. ,

צילום: יהודה פרקוביץ,

















































,
קליוולנד הילולא הכתרה רעננה ממשיך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד