ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הישג לגפני: פתרון במשבר מד"א ואיחוד הצלה

גפני סיכם בשיחות שקיים עם שרת המשפטים ויו"ר הקואליציה, כי יוסדר נושא העברת מידע מציל חיים בין מד"א ל'איחוד הצלה' • כמו כן הצוות התחייב לפעול לכך, שגם איחוד הצלה יוכר ממשלתית ויזכה לתקציב מציל חיים

גפני. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
גפני. צילום: הדס פרוש, פלאש 90



הישג ליו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני. תקציב מד"א המעוכב יועבר לאחר ששרת המשפטים איילת שקד, יו"ר הקואליציה דודי אמסלם, יו"ר ועדת הכספים ח"כ גפני ומרכז הקואליציה בועדת הכספים ח"כ מיקי זוהר יפעלו כצוות בתקופה הקרובה להסדרת העברת מידע מציל חיים ממד"א לאיחוד הצלה, ולכך שתבחיני התמיכות ישונו על ידי משרד המשפטים, כך שתקציב מציל חיים יעבור גם לאיחוד הצלה ולא רק למד"א.


גפני הבוקר בועדת הכספים

גפני אמר אמש בשיחות שקיים עם שרת המשפטים ויו"ר הקואליציה כי בדיונים שיתקיימו בתקופה הקרובה באופן מקיף, יוסדר גם הנושא החשוב של העברת מידע מציל חיים ממד"א למתנדבי איחוד הצלה. "חיי אדם נפגעים בישראל מידי יום בגלל הפשע הזה שלא מעבירים מידע מציל חיים לחובשים מקצועיים שרוצים להציל חיי אדם ללא תמורה".

שרת המשפטים איילת שקד, יו"ר הקואליציה דודי אמסלם ורכז הקואליציה בוועדת הכספים ח"כ מיקי זוהר אשר התערבו וסייעו בפתרון המשבר, התחייבו לפעול לכך יחד עם ח"כ גפני ומשרד הבריאות על מנת שהתבחינים ישונו, כך שגם איחוד הצלה יזכה להכרה ממשלתית ולתקציב להמשך פעילותו להצלת חיים.

יצוין כי מזה זמן רב שיו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, מקיים מאבק כדי להבטיח העברת מידע מציל חיים ממד"א לאיחוד הצלה ודורש כי לצד התקציבים המיועדים לפעילות מד"א ביו"ש יועבר תקציב גם לאיחוד הצלה שמצילים חיים מידי יום בכל הארץ וכי יקבלו מידע מציל חיים באופן שוטף ממד"א.

גפני, פתח הבוקר את דיוני הוועדה ובישר כי "הבעיה עם מד"א ואיחוד הצלה - נפתרה. אני תומך במד"א וב'איחוד הצלה' ובכל מי שעוסק בהצלת חיים. נעשה את ההעברות בהקדם".
משה גפני איחוד הצלה מדא תקצוב ממשלתי שרת המשפטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד