י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

צפו • גפני: "מדינת רוסיה. לא ידעתי שהחילונים פרימיטיבים"

בעקבות הקלטה שפורסמה אמש ב'חדשות' בה נשמע גפני מתייחס לחוק המרכולים, שגררה גל של הסתה נגד הציבור החרדי • הגיב הבוקר גפני בזעם ותהה: "אני לא יכול לדבר לציבור שלי? מקליטים? מוציאים החוצה, עוד חרדים מוציאים?" • צפו

צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90
צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90



הבוקר (שלישי), בין דיוני ועדת הכספים, התייחס ח"כ משה גפני להקלטה שפורסמה אמש על ידי העיתונאי עמית סגל ב'החדשות', שבה גפני נשמע בכינוס 'איחוד הצלה' בשבת האחרונה, כשהוא מתייחס לחוק המרכולים. פרסום הדברים עורר גל של הסתה נגד המגזר החרדי והנציגות החרדית.



לדבריו של גפני, מי שהעביר ל'החדשות' את ההקלטה הוא "עיתונאי חרדי". לשאלת כתב 'כלכליסט' שחר אילן הוא השיב הבוקר בחריפות: "הופכים את המדינה פה למדינת רוסיה, אני לא יכול לדבר לציבור שלי? מקליטים? מוציאים החוצה, עוד חרדים מוציאים?".

אילן ניסה לטעון ש"אנשי 'איחוד הצלה' הוציאו" את ההקלטה, אך גפני ענה לו: "איחוד הצלה הוציאו? מה, אנחנו לא יודעים מי הוציא?".

גפני המשיך לתקוף: "העיתונאי ההוא החרדי – יכול לפרסם את זה, זה היה אצל עמית סגל. לא מעניין אותי בכלל הנושא הזה. התקשרו אלי כל העיתונאים הנמצאים במזרח התיכון, אמרתי להם להם שיחפשו את החברים שלהם".

לסיום אמר בזעם: "מה אני לא יכול לדבר עם הציבור?, פשוט לא להאמין, לא ידעתי שהחילונים הם פרימיטיביים, לא ידעתי את זה".
משה גפני עמית סגל הקלטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד