י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

רבני גור בקריאה: לא להתמכר לווטסאפ המאושר בשובבי"ם

ועדת הרבנים של חסידי גור שיגרה הבוקר מייל למשתמשי מכשירי ה'דלתא' בחסידות בו נקראים החסידים המשתמשים באפליקציית המסרים 'ווטסאפ', שלא להתמכר לשימוש, בפרט בימי השובב"ים: "לא להתמכר, לא לקבל ובודאי שלא לשלוח הודעות ועדכונים שאינם מצורכי העבודה"

חסידי גור
חסידי גור



מזכירות ועדת הרבנים של חסידי גור שיגרה הבוקר (שני) מייל למשתמשי מכשירי ה'דלתא' בחסידות - אלו שאושרו על ידי וועדת הרבנים. בהודעה נקראים החסידים המשתמשים באפליקציית המסרים 'ווטסאפ', שלא להתמכר לשימוש באפליקציה הפופולרית בפרט בימי השובב"ים.

תחת הכותרת "זהירות! למעננו ולמען בננו" נכתב: "רבים מאנ"ש המשתמשים בדונטוק (ווטסאפ מסונן) נשמרים בס"ד עד כמה שניתן מהסכנות הרבים שבווטסאפ, שרבים חללים הפילה, צעירים וגם זקנים".

"אך לאחר הרגל של שימוש בדונטוק אף שכביכול הינה תוכנה נקייה, ישנם כאלו שמתחילים לקבל ולשלוח הודעות רבות, שונות ומשונות, חדשות ועדכונים מהנעשה והנשמע החל בחצרות הקודש, וכלה בנעשה בחצר של כל אחד ואחד, דברים שלעיתים גובלים בלשון הרע רכילות ושאר דיבורים אסורים. ונושאים שאף אחד לא היה מעלה בדעתו להכניס על מפתן ביתו נכנס לפתע לכיסו לעינו ולמוחו".

"וזה מבלי לדבר על ההתמכרות למכשיר ולעדכונים 24 שעות ביממה, ואפי' אברכים שיראת ה' בליבם ודעתם סולדת מדברים כגון אלו, קולם קורא במדבר, עד שנעשה גם להם כהיתר".

"צעקת בני ישראל באה לרבני הועדה שליט"א על רבים ממחזיקי מכשירי דלתא, שנגרם להם ולאוירת בני ביתם ירידה גדולה ברוחניות, וחוסר חשק לעבודה ה', וד"ל".

את מכתבם מסיימים הרבנים "לכך נקבל על עצמנו ובפרט בימים אלו של ימי טהרה ימי השובבים, להשים 'גדר' ולעמוד בפרץ לא להתמכר, לא לקבל ובודאי שלא לשלוח הודעות ועדכונים שאינם מצורכי העבודה, ואף למחות בצורה מכובדת, ובס"ד בכך נצליח לשמור על הרצינות והיראת שמים שלנו ושל ילדנו, לטוב לנו כל הימים, א"ס", נכתב לסיום.





מכשירי דלתא ימי השובבים חדשות ועדכונים ווטסאפ מסונן גור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד