י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

צפו: הפורצים גנבו טלפונים כשרים בשווי מאה אלף שקל

שני רעולי פנים הגיעו הלילה "מרכז הדיגיטל" ברחוב מנחם בגין בפתח תקווה, פרצו לבית העסק ורוקנו את הארונות ובהם כמות גדולה של טלפונים כשרים ומפוקחים בשווי מאה אלף שקלים • צפו בתיעוד הגניבה ממצלמות האבטחה

צפו: הפורצים גנבו טלפונים כשרים בשווי מאה אלף שקל



מאות טלפונים כשרים בשווי של כ-100,000 ש"ח, נגנבו הלילה מחנות בפתח תקווה.

הלילה (בין שני לשלישי), בסמוך לשעה 3:00, הגיעו שני רעולי פנים לחנות "מרכז הדיגיטל" ברחוב מנחם בגין בפתח תקווה, פרצו לבית העסק ורוקנו את הארונות ובהם כמות גדולה של טלפונים כשרים ומפוקחים.

"הגעתי לחנות בשעה 7:30 בערך, האזעקה פעלה והדלת הייתה פרוצה" סיפר ל'בחדרי חרדים' יאיר, מנהל החנות. הוא הזעיק את המשטרה למקום והוגשה תלונה.



במצלמות האבטחה של בית עסק סמוך, נקלטו שני החשודים שפרצו לחנות הפלאפונים. "התיעוד הוא כ-30 מטר מהחנות, ורעול הפנים שמחזיק בידו לום, שמר מבחוץ תוך כדי שחברו מרוקן את התכולה היקרה בתוך החנות" הוסיף ל'בחדרי'.

שני הפורצים, שברו את הצילינדר של הדלת הראשית וכן של הדלת הפנימית, וכך הצליחו להיכנס לחנות ולבזוז מכל הבא ליד. "מדובר בסחורה שנאמדת בכ-100 אלף שקלים, מכשירים כשרים, מכשירי סמארטפון מפוקחים ותומכי כשר, כך גם מחשבים וציוד נוסף".

לגנבים אין יותר מידי אפשרויות מה לעשות עם הסחורה הגנובה, מאחר ומדובר במכשירים אותם צורכים רק במגזר החרדי - כאשר בעלי עסקים דומים עודכנו בדבר הגניבה והאפשרות שינסו למכור להם את הסחורה.

להערכת בעלי העסק, הגנבים ינסו למכור את הסחורה לחנויות העוסקות בטלפונים כשרים או למשווקים - וכך, במידה ויהיה שיתוף פעולה מצד כולם - יהיה קל יותר לעלות על זהות הגנבים.
טלפונים כשרים סמארטפונים פתח תקווה גניבה תיעוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד