ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

הידע שלכם שווה הרבה מאד כסף

מכללת מבחר מציגה את המסלול הבלעדי במגזר החרדי, שיקפיץ אתכם קדימה בעולם העסקים ויעניק לכם מרחב עצום של ידע שכל חברה גדולה כקטנה תרצה לחלוק איתכם: תואר ראשון בשירותי אנוש ורב תחומי. מיועד לגברים / לנשים במסלולים נפרדים.

התואר החם במשק הישראל. תמונה: shutterstock
התואר החם במשק הישראל. תמונה: shutterstock



ארגוני שירות ותהליכי שירות מהווים מרכיב חשוב בחברה המודרנית בעולם בכלל ובישראל בפרט. אזרחים מכל קצווי הקשת החברתית מקבלים שירותים מארגונים ציבוריים, עסקיים והתנדבותיים אשר לטיבם ומאפייניהם חשיבות רבה והשפעה ישירה על מאזן ההצלחה של הארגון. ארגוני השירות מהווים את עיקר שוק התעסוקה במשק הישראלי, אך מתחוללים בהם שינויים רבים ומהירים.

מטרת התואר ב'שירותי אנוש ורב תחומי' היא להקנות לבוגריו ארגז כלים מעשי עם ידע והבנה לגבי סוגיות ותהליכים בתחום הייחודי של שירותי האנוש, לתרום ליכולתם להשתלב באופן אפקטיבי בתעסוקה, להתקדם בערוצים ניהוליים בתחום דינמי זה, ולקדם את הידע העיוני-מקצועי ואת איכות ומגוון השירותים הניתנים לאזרחים בכל מגזרי המשק.

בוגרי החוג באוניברסיטת חיפה מועסקים כיום כמנהלי משאבי אנוש, רכזי גיוס והרשמה, יועצים ארגוניים, רכזי הדרכה, ומנהלי ידע ארגוני בחברות ענק במשק הישראלי.

תרשמו לעצמכם: תואר ראשון ב'שירותי אנוש ורב תחומי' זה התואר החם הבא במשק הישראלי, אז אם אתם רוצים ללמוד את כללי המשחק לפני כולם ולעלות על הגל בדרך להצלחה – יש לכם את ההזדמנות הטובה ביותר לעשות את זה עכשיו.



ניתן למלא פרטים בטופס הבא ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים, או להתקשר לטלפון 072-3713474
מכללת מבחר משאבי אנוש לימודים לחרדים לימודים ותעסוקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד