ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

בוגרי מסלול סיעוד במכללת מבח"ר משתלבים, מצליחים ומרוויחים: "עם קבלת התואר - תלוש השכר שקיבלנו עלה משמעותית"

אם לפני מספר שנים, היינו מרימים גבה למראה אדם חרדי מסתובב בחדר המיון במדי אח, היום המראה הזה כבר לא מפתיע בכלל...

בעתיד ייפתח מסלול נוסף לגברים. תמונה: shutterstock
בעתיד ייפתח מסלול נוסף לגברים. תמונה: shutterstock



מסדרונות בתי החולים החולים הולכים ומתמלאים באנשי מקצוע יראי שמיים, שמוכיחים כי אפשר לבחור במקצוע רפואי, ועל הדרך גם לקדש שם שמיים ולהרוויח כראוי.

האפשרות להתפתח ולהתקדם בעולם הרפואה, תוך קבלת תגמול כלכלי הולם, מאפשר לאלו שרוצים לעבוד, להרוויח משכורת נכבדה וגם להעניק לזולת תוך כדי – למצוא את מקומם במסלול הרפואי הנחשב.

את בוגרי המסלול הגנרי לסיעוד של מכללת מבחר, שסיימו לא מכבר את תקופת הלימודים, תוכלו לפגוש היום במדי אח רשמיים, בבתי החולים המובילים בארץ, ביניהם ביה"ח 'איכילוב' שקיבל לשורותיו מספר בוגרים יחד, המהווים גרעין חזק, איכותי ומקצועי ועושים כבוד למכללה בפרט ולמגזר החרדי בכלל... גם המרכז הרפואי 'מעייני הישועה' צרף לצוותים הנבחרים שלו מספר בוגרים מצטיינים.

מהנהלת בתי החולים מביעים שביעות רצון גדולה מהמקצועיות והמסירות של בוגרי המכללה, ומעידים על חיבור הטבעי והמיוחד שנוצר בין האחים הסיעודיים החרדיים למטופלים.

דוד, אחד מהבוגרים המצטיינים של המסלול אשר השתלב במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים איכילוב מספר כי, "עוד בעיצומם של הלימודים השתלבתי במערך הסיעוד בבית החולים. הקשר החם עם הרופאים הבכירים וצוות בית החולים נרקם במהירות ומאפשר לנו מקום נרחב לעבוד ולהתקדם.. המקצוע מתגמל מאוד הן תחושת השליחות והן מבחינה כלכלית - תלוש המשכורת בסוף החודש מספר את הסיפור כולו, והמשפחה מרגישה את זה בכל המישורים".

בימים אלו נמשכת ההרשמה למסלול נוסף שעתיד להיפתח בתחום הסיעוד לגברים. התלמידים זכאים למלגות לימודים מלאה. כמו כן ניתן לקבל מלגת קיום מיוחדת, זוהי מלגה בלעדית שמוצעת לתלמידי מכללת מבחר בלבד.

בנוסף, תלמידי המסלול משתלבים בהכשרה מעשית בשכר מלא בבתי החולים "איכילוב" ו"מעייני הישועה" עוד בתקופת הלימודים.



ניתן למלא פרטים בטופס הבא ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים, או להתקשר לטלפון 072-3713474
מכללת מבחר לימודים ותעסוקה לימודים לחרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד